Gå til innhold

Det beste fotball laget er TOTTENHAM HOTSPUR F.C.

Chrispo_

Anbefalte innlegg

Tottenham er det beste laget i verden og de vant over Chelsea 2-1 på hjeme banne. for to uker siden. :cool:

Med de beste spillerene for eksempel Robbie Keane, Ledley King, Robinson, Dawson, Mido, Defoe. Vinner Tottenham serien neste år.

Erik Torstvet og Steffen Iversen har også spillt på Tottenham.

Endret av Chrispo_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Faren min er Tottenham-fan, så da da holder jeg liksom litt med dem jeg også, med mindre de spiller mot Man United da. ;) Og jeg syns det var veldig bra at de slo Chelsea, bra for alle lagene i PL, bra for spenningen sin del.

Men de viser seg som et altfor ustabilt lag. De kjempet i toppen i fjor, og hadde lenge grepet om fjerdeplassen, som de klarte å kaste bort til Arsenal i siste runde.

Nå slår de Chelsea, og ikke lenge etter går de bort og taper for nyopprykkede Reading. Altså, som sagt; altfor ustabilt.

Lenke til kommentar

Vil nå si at Manchester United er det laget jeg holder med i England. Bra Tottenham slo Chelsea. Nå tar manuimot Chelsea på Old Trafford om 1,5 uker tror jeg. Der kan det bli 6 poengs avstand, mye takket være Tottenham. Fortsett å slå Chelsea! :)

Lenke til kommentar

Har alltid vært Tottenham fan, siden Lineker og Gascoigne tiden. Men Spurs vinne noe? Jeg er vant til at de befinner seg i ingenmannsland, har liksom alltid vært slik. Men det er jo lov å håpe :)

Det som er bittert er at erkefienden Arsenal gjør det så bra. Måtte de brenne....

Lenke til kommentar
Har alltid vært Tottenham fan, siden Lineker og Gascoigne tiden. Men Spurs vinne noe? Jeg er vant til at de befinner seg i ingenmannsland, har liksom alltid vært slik. Men det er jo lov å håpe :)

Det som er bittert er at erkefienden Arsenal gjør det så bra. Måtte de brenne....

7287277[/snapback]

Har vært Spurs-fan siden tiden da til og med Glen Hoddle var ung. Det var tider, det...men Hoddle, Ray Clemence, Osvaldo Ardiles og Ricardo Villa. Tida rundt 81-83 er vel den beste årgangen man har sett av Spurs, da de vant FA-cupen i 82 og UEFA-cupen i 84. UEFA-cupen har de faktiusk vunnet 2 ganger.

Siste triumf er vel FA-cupen i 91, da Thorstvedt ble første nordmann ble cup-mester i England. Det var stort.

På tide de vinner noe snart....lenge siden nå. Serien vant de sist i 1961. Men det er nok, som flere andre har påpekt her, at de alltid er fryktlig ustabile, spesielt bakover på banen. Liksom aldri hatt et solid forsvar. Men som gammel Spurs-fan, må man jo bare håpe. Topp 4 burde være oppnåelig ihvertfall. Nære på i fjor....

Pantera

Lenke til kommentar

Forsvaret kunne vært noe det, om ikke Sol Campell sviket oss og dro til erkerivalen. Campell og King i forsvar hadde vært noe :)

Cupfinalen i 91 husker jeg fortsatt. Var ufattelig stort. Thorstvedt er vel egentlig grunnen til at jeg ble Spurs fan. Spurte storebroren min når jeg var liten guttunge om hvem jeg burde heie på i England. Jeg likte Peter Shilton på den tiden og spurte hvilket lag han keeperen var på. Broderen trodde jeg mente Thorstvedt og sa Tottenham. Så da ble jeg Spurs fan. Erik Thorstvedt er vel en av mine favorittspillere gjennom tidene.

Nå har det dødd litt når det kommer til Spurs for min del. Har ikke fulgt med skikkelig på 3-4 år nå. Tror jeg må gjøre noe med det.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

jo tottenham er det beste laget uansett hvor de havner på tabelen, men de viner uefa cupen i år de knuste jo de andre lagene i gruppen.

Når de spilte mot a`villa spilte berbatof defoe igjenom minst to ganger og da var det mål for defoe to ganger. :D :!: :thumbup:

men slapp inn et mål :mad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...