Dumbo Skrevet 16. desember 2001 Del Skrevet 16. desember 2001 Er det mulig å fjerne denne fra metal palten den sitter på eller er det helt umulig. Har et Aopen HQ45 kabinett og PC'speakeren sitter i veien for eventuelle vifter i front av kabinettet. Dumbo Lenke til kommentar
Danny Skrevet 16. desember 2001 Del Skrevet 16. desember 2001 det er mulig men da får du ikke hørt bip og sånn på oppstarten og ved feil Lenke til kommentar
Punisher Skrevet 16. desember 2001 Del Skrevet 16. desember 2001 Selvfølgelig er det mulig! Og hvis du kobler en kabel fra hovedkortet til lydkortet vil du fortsatt høre disse fæle biiiipene i oppstarten. nå har du ikke sagt hvordan dene høytaleren er festa så jeg kan ikke gi noe råd om hvordan du skal fjerne den... (prøv dynamit:)) oh hq45.. er ikke den bare festet med slike metallepper som du kan bøye ut og plukke av høytaleren... _________________ The intelligence of a group is determined by taking the lowest IQ in the group and dividing it by the number of people in the group. [ Denne Melding var redigert av: punisher på 2001-12-16 15:23 ] Lenke til kommentar
Okie85 Skrevet 16. desember 2001 Del Skrevet 16. desember 2001 viss du gidder å vente til i morgen skal eg sjekke på kabinettet mitt som står i en øske på loftet. Kan gjer det når eg kommer heim fra skulen og har fått meg middag. Gidder ikkje no, for eg skal legge meg no.... Lenke til kommentar
Geir Willy Haugen Skrevet 17. desember 2001 Del Skrevet 17. desember 2001 Du bare presser høytaleren til en side, den 'mangler' en feste greie på en av sidene, så det er bare å skyve den av.. Sånn var det hvertfall på mitt HX45A. Tror jeg.. Lenke til kommentar
Okie85 Skrevet 17. desember 2001 Del Skrevet 17. desember 2001 Har sjekket det ut... er festa med 2 "metall" biter som er bretta over kanten på høgtalaren. Er berre og bøye desse litt vekk og ta vekk høgtalaren. Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 17. desember 2001 Del Skrevet 17. desember 2001 Det er vel bare å ta vekk høyttaleren? Den piper jo bare. Er det noen her som vet hvorfor den er der? Utenom for å pipe noe så innforgjøken irriterendes SintBrus Lenke til kommentar
Okie85 Skrevet 17. desember 2001 Del Skrevet 17. desember 2001 Vis det er feil på hk vil det pipe. Då e det forskjellige feil alt etter kor mange og kor lange pipa e.. Greit og høyre pipa da ! Eller viss du skal spele eldgamle spill som bruker høgtalaren som e kobla til hk. Plagsom lyd.. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 17. desember 2001 Del Skrevet 17. desember 2001 Hallo!!? Du kan jo ikke fjerne PC-speakeren! ingenting er som gamle spill som bruker PC-Speakeren. (Ski or die f.eks.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå