FotoFox Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 (endret) Tok dette bildet sist uke jeg var en tur på loftet med kameraet mitt. Jeg hadde ingen spesielle tanker om bildet før jeg la en svart ramme rundt det og filtrerte det med Sepia. Jeg så da at det ikke ble så verst, men er usikker på hvordan pent det er.. For meg virker det relativt meningsløst og klisjérettet, men er det kanskje noe i det? Hva sier dere? Føler selv at bildet er lunt og rolig, samtidlig som det representerer noe gammelt og solid. Kjør på! Kritiser! Endret 14. november 2006 av FotoFox Lenke til kommentar
joniwes Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Syns det er bra du har fått et fint fokus på selve hengelåsen, og liker også at resten av bildet er uskarpt, men litt synd at du kun har fått med halve låsen nede til venstre. Blir litt unaturlig å kutte den så drastisk midt på. Ville enten tatt med hele, eller droppet hele greia - selv om jeg er redd bildet i så fall ville blitt noe kjedeligere. Det er i alle fall min mening... Et godt forsøk syns jeg det var uansett, stå på! Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Fint bilde, og god fokus. Men jeg mener at låsen bare er fostyrrende slik den er nå. Hva med å croppe den vekk? Evt. ta et nytt bilde og få med hele? Lenke til kommentar
maxM Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Ville forsøkt meg litt på Clone Stamp Tool og se om du fikk fjerna låsen uten at det ser unaturlig ut. Blir kjedelig bilde hvis du croper vekk den delen med låsen på, da kommer låsen i sentrum og blir ikke halvparten så kult bilde. Mye av djubde følelsen forsvinner også da. Lenke til kommentar
perottol Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 De to nøkkelhullene burde ha spilt en større rolle, og de burde ha skapt en diagonal i bildet. Teknikken og bildebehandlingen ser bra ut, men ellers så er ikke bildet noe spennende. Det er som man ser: en lås - og det er begrenset hvor spennende det er. Lenke til kommentar
FotoFox Skrevet 15. november 2006 Forfatter Del Skrevet 15. november 2006 Enig i det meste som er skrevet! Takk for svar! Jeg får se om jeg kan re-komponere bildet en annen gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå