ManagHead Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Var ikke helt sikker på hvor denne skulle, men får satse på at det er riktig sted. Anyway, går nå Allmenn VK1. Har 2Kj, 2Fy og 2MX (og skal da ha 3Kj, 3Fy og 3MX neste år). Og får 8,5 poeng i tillegg for disse. Hvordan er dette med privatist? Får jeg 0,5 poeng i tillegg for 2Bi, og 1 poeng i tillegg for 3Bi? Er det mulig/for sent å melde seg opp til eksamen i høst? (2Bi) For så å ta 3Bi til våren? Det er den ene alt. Ett annet er å ta begge fagene i løpet av året, og ta begge eksamene i vår, hvis det er mulig. Siste alt. er å ta bare 3Bi, og eksamen i vår - for det "gjelder" ja? Da får jeg 1 realfagspoeng i tillegg sant? Det som er mest aktuelt er vel å ta 3Bi i år, og drite i 2Bi. Kommentarer? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Jeg også ville nok gått for å tatt kun 3BI, da pensumet inntreserer meg mer her. Litt mer om DNA og kropp, enn ender og planter Slik jeg har forstått det da. Anyway, du sparer nok mye tid ved å ta dette med en rådgiver på skolen din. Jeg har 2KJ 2FY og 2MX og har mer enn nok med dette. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 Ja, er nok det alt. som står sterkest akkurat nå. Lurer forresten på noe som jeg ser "varierer" litt, ettersom hvem som sier det. Hvis jeg tar 3Bi, får jeg automatisk godkjent 2Bi, og det ekstra halvpoenget? Må jeg opp i både muntlig og skriftlig eksamen? Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Er det mulig/for sent å melde seg opp til eksamen i høst? (2Bi) For så å ta 3Bi til våren? Fristen gikk ut 15. september. Du kan imidlertid melde deg opp 15. januar og avlegge eksamen til våren. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Nei, du får nok ikke 2BI også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå