Gå til innhold

Noen erfaringer med FS Amilo Pro V3505?

NielsP

Anbefalte innlegg

Jeg har forsøkt før å fiske etter noen erfaringer med FS Amilo Pro V3405, siden jeg har lyst til å kjøpe den selv, men det er tydeligvis ingen (som vanker her i hvert fall ...) som har noen erfaringer med den, så jeg forsøker meg med V3505, som nå ligger som en av bestselgerne på MPX.no, siden det virker som om den er en ganske lik maskin, bare med 15.4 i stedet for 14.1 tommers skjerm.

Er det noen som har noen erfaringer med V3505, særlig når det gjelder støy?

Det er to versjoner av V3505 på MPX, den ene har 1 GB RAM og Intel Core Duo T2250-prosessor (1.73 GHz), mens den andre har 512 MB RAM og Intel Core Duo T2050-prosessor (1.6 GHz). Jeg lurer på om det er noen forskjell på disse to når det gjelder viftestøy?

Hadde vært fint hvis noen hadde noen erfaringer å dele med seg! :) Jeg vakler veldig mellom FS V3405 og Dell-maskin, så det hadde vært fint hvis noen kunne bidratt med noen "hands on"-erfaringer, så jeg kan få bestemt meg! :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9018234

Beklager for å bringe opp en gammel tråd, men sitter nå på denne maskinen etter uker med research på hva som finnes der ute. Kan ikke si annet enn at jeg er svært fornøyd. Dødens stille, solid konstruksjonsmateriale, svært god batteritid alt til en god pris. Jeg er svært fornøyd sålangt.

Viften går sjeldent, dog det avhenger av hva du foretar deg. Jeg spilte litt Civilization IV på den, og da gikk den naturligvis mer enn normalt. I vanlig OS-bruk går den som nevnt sjeldent, og når den gjør det snurrer den opp og sakte fader ut til ingenting.

Lenke til kommentar

Kikker også litt på denne. Ser den har Core Duo prosessor på 1,6 Ghz. Er det bedre å gå for en raskere single core prosessor om man ikke tenker å kjøre mye "multitasking".

Hvordan er størrelsen og designet, sett noen bilder men får ikke helt inntrykk av hvordan den er.

Lenke til kommentar
Kikker også litt på denne. Ser den har Core Duo prosessor på 1,6 Ghz. Er det bedre å gå for en raskere single core prosessor om man ikke tenker å kjøre mye "multitasking".

Hvordan er størrelsen og designet, sett noen bilder men får ikke helt inntrykk av hvordan den er.

7756042[/snapback]

Jeg har tilsvarende maskin. Det vil si v3405. Eneste virkelige forskjell jeg kan skjønne er at v3405 kommer i 14" utgave i motsetning til 15" (v3505). Er helt enig med ovenfor hva byggekvalitet og vitestøy angår.

Derimot er det et styr av en annen verden med wifi om du skal kjøre Linux på maskinen. Så langt har jeg kommet til at om en booter Windows, restarter for så å boote Linux (ubuntu) så går det greit. Bortsett fra det er det en maskin vel verdt pengene.

For ordens skyld; Intel Core Duo T2050, 512 MB, 80 GB, Intel GMA 950

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...