x3msport Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Jeg har et lite problem. PC'en min sto på i natt, men hadde slått seg av da jeg sto opp. Prøvde å starte, men det skjedde ingenting. Lyset på bryteren på strømforsyningen lyser, men ingen av lysene på hovedkortet lyser. Noen som har noen tips? Et det kortslutning i strømforsyningen eller kan det være hovedkortet som har gått? Eller er det kanskje noe annet? Oppsettet er: 580 watt Hiper strømforsyning ASUS A8N SLi Premium socket 939 AMD 3700+ cpu Lenke til kommentar
x3msport Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 Ingen som vet? Lenke til kommentar
x3msport Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 Fant det ut selv. Det var strømforsyningen... Lenke til kommentar
sinnadyr Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 hva på strømforsyningen var det da? Forklar litt nærmere er du snill Lenke til kommentar
x3msport Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 Kabinettet mitt var litt trangt så det ble veldig varmt. Derfor har det stått uten sidedør en stund. Pga alt støvet som har samlet seg i strømforsyningen så har den kortsluttet. Kjøpte derfor ikke bare ny strømforsyning, men nytt kabinett også! Jeg lærte med andre ord på den harde måten! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå