Gå til innhold

Hvor er det mulig med masseutsendelse av sms?


Anbefalte innlegg

Jeg er en av flere ledere i et større ungdomsarbeid, som involverer mange ledere og ungdom.

 

Og noe alle ungdom har i dag, er mobil, og de skriver sms.

 

Så jeg tenkte og spre informasjon om ting og tang, og aktiviteter ut til ungdomene som er medlem, via sms da.

Vet om andre organisjoner som gjør dette.

 

Men hvem tilbyr slikt?

Jeg vet ikke om noen.

 

En gratistjeneste hadde jo vert drit bra om det fantes, men da er det vel ikke til og unngå reklame.

Men regner selvfølgelig og betale for alle smsen.

Men det er vel en del rimeligere pr. sms en ellers når man sender via internett til store grupper?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mange muligheter.

 

NetCom tilbyr sms fra web, her kan du definere grupper og sende samme melding til alle. Regner med at Telenor tilbyr noe av det samme.

 

Ellers kan du spørre Eurobate eller andre tilsvarende selskaper om tilgang til deres sms-verktøy - regner med at de er modus for å gi en god deal til en god sak.

 

Mulig du også kan forsøke Cellus/Aspiro.

Lenke til kommentar

Vi bruker noe som heter www.pswin.com . Man betaler pr sms, men det blir billigere jo fler meldinger man sender. Fungerer veldig bra, man definerer egne grupper og det er ikke noe problem å sende meldinger til f.eks 80 stk(aner ikke hva evt grenser her er). Man fyller på penger på en konto etterhvert som man trenger det. Vi har brukt det i et par år, og det er utrolig greit i forhold til det å sende ut informasjon, ungdom er generelt ikke så flinke til å sjekke mailen sin, mens sms er de bedre på.

Lenke til kommentar

NetCom PCsms fungerer veldig bra for meg. Du bare lagrer navn, epost og telefonnummer til de du trenger i kontaktene dine (f.eks i Outlook), og så kan du sende sms til hele gjengen samtidig, + at du slipper å skrive sms med mobilen. Du kan også sende sms til hele grupper, til alle, eller til enkelte kontakter.

 

Jeg bruker PCsms sammen med Outlook, men tror du kan laste ned selvstendige versjoner også. Koster ikke noe ekstra, men vanlig pris pr sms. Men, det er lett at det blir dyrt da, hvis du ikke har en øvre grense på pris for sms i måneden, f.eks SMS mania eller lignende tjenester hos Telenor. Jeg skriver nesten ikke sms med mobilen lenger, bruker bare PC.

 

Lykke til :D

Lenke til kommentar
Ung1881.no

 

Her kan du sende ubegrenset antal SMS, med forbehold om at du tåler en liten reklame ca som dette: "Send gratis SMS fra ung1881.no"

7287147[/snapback]

 

Ja, ung1881 har jeg brukt en del privat selv.

Men det kipe med det er at det er så begrenset med tegn, og reklame, og ikke særlig stabilt.

 

Vi bruker noe som heter www.pswin.com . Man betaler pr sms,  men det blir billigere jo fler meldinger man sender. Fungerer veldig bra, man definerer egne grupper og det er ikke noe problem å sende meldinger til f.eks 80 stk(aner ikke hva evt grenser her er). Man fyller på penger på en konto etterhvert som man trenger det. Vi har brukt det i et par år, og det er utrolig greit i forhold til det å sende ut informasjon, ungdom er generelt ikke så flinke til å sjekke mailen sin, mens sms er de bedre på.

7287530[/snapback]

Dette var noe jeg tenkte på. Men skjønnte ikke helt prislisten der da. Er det månedspriser i euro og i tillegg til pris for antall sms?

 

 

NetCom PCsms fungerer veldig bra for meg. Du bare lagrer navn, epost og telefonnummer til de du trenger i kontaktene dine (f.eks i Outlook), og så kan du sende sms til hele gjengen samtidig, + at du slipper å skrive sms med mobilen. Du kan også sende sms til hele grupper, til alle, eller til enkelte kontakter.

 

Jeg bruker PCsms sammen med Outlook, men tror du kan laste ned selvstendige versjoner også. Koster ikke noe ekstra, men vanlig pris pr sms. Men, det er lett at det blir dyrt da, hvis du ikke har en øvre grense på pris for sms i måneden, f.eks SMS mania eller lignende tjenester hos Telenor. Jeg skriver nesten ikke sms med mobilen lenger, bruker bare PC.

 

Lykke til  :D

7290766[/snapback]

 

PCsms, fungerer det for Chess-kunder?

Lenke til kommentar
Jeg er en av flere ledere i et større ungdomsarbeid, som involverer mange ledere og ungdom.

 

Og noe alle ungdom har i dag, er mobil, og de skriver sms.

 

Så jeg tenkte og spre informasjon om ting og tang, og aktiviteter ut til ungdomene som er medlem, via sms da.

Vet om andre organisjoner som gjør dette.

 

Men hvem tilbyr slikt?

Jeg vet ikke om noen.

 

En gratistjeneste hadde jo vert drit bra om det fantes, men da er det vel ikke til og unngå reklame.

Men regner selvfølgelig og betale for alle smsen.

Men det er vel en del rimeligere pr. sms en ellers når man sender via internett til store grupper?

7283322[/snapback]

 

 

Netcom har en løsning som kan tilknyttes Outlook som heter PCSMS, men da må du ha NC ABO.

Lenke til kommentar
Jeg er en av flere ledere i et større ungdomsarbeid, som involverer mange ledere og ungdom.

 

Og noe alle ungdom har i dag, er mobil, og de skriver sms.

 

Så jeg tenkte og spre informasjon om ting og tang, og aktiviteter ut til ungdomene som er medlem, via sms da.

Vet om andre organisjoner som gjør dette.

 

Men hvem tilbyr slikt?

Jeg vet ikke om noen.

 

En gratistjeneste hadde jo vert drit bra om det fantes, men da er det vel ikke til og unngå reklame.

Men regner selvfølgelig og betale for alle smsen.

Men det er vel en del rimeligere pr. sms en ellers når man sender via internett til store grupper?

7283322[/snapback]

 

 

Netcom har en løsning som kan tilknyttes Outlook som heter PCSMS, men da må du ha NC ABO.

7382557[/snapback]

 

Hva er NC ABO for noe da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...