kongkaizer Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Noen som kan hjelpe meg hvor jeg kan finne et bra forum til min nettside? Et som er lett og administrere, og aller helst kunne endre på utseende til. På forhånd takk! Lenke til kommentar
PHPdude Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 phpBB er jo veldig populært da. Det har jo sine svakheter men er sikkert en veldig god løsning. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Vis du vil ha en raskt forum, med litt mindre funsjonalitet kan du bruke Vikingboard som er utviklet av bl.a. Ueland og Jorgis. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 phpbb (www.phpbb.com) punbb (www.punbb.org) vikingboard (som JonT nevnte) Simple Machines (har ikke link, google?) Alle disse er gratis, greie og bruke og forholdsvis lette og endre designet på Lykke til Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Vanilla er også et gratis forum. Lenke til kommentar
kongkaizer Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 takk for alle svar! jeg har nå falt ned på å bruke phpbb... om ønskelig kan denne tråden slettes!? Lenke til kommentar
kongkaizer Skrevet 15. november 2006 Forfatter Del Skrevet 15. november 2006 Noen som kan anbefale meg et bra skin til phpBB? Et som er rent og enkelt, gjerne på bredde med dette som er på denne siden. Helst ikke med knalske farger På forhånd takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå