kizzykazz Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 (endret) Hei! I det siste har eg vore plaga av blåskjerm. Det skjer etter at pcen har vert på i rundt 1 time trur eg. Eg klarer ikkje å sjå kva som står på blåskjermen, for pcen restartar. Fedora Core fungerer fint. Trudde kanskje det var temperatur eller noko i den dur, men den ligg stabilt på ca 30 grader C. (cpu). Har for det eg veit ikkje installert noko ny hardware, bere fjerna diskettstasjonen fra bios. Har ikkje likevel så. Kan noken hjelpe? Mvh Kizz Endret 18. november 2006 av kazzkizz Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 15. november 2006 Forfatter Del Skrevet 15. november 2006 Er ikkje ofte, men BUMP. Dataen klikka i går etter ca 1 time med musikk og msn. Det som skjedde var at eg hørte på musikk på windows media player, så skulle eg bla nedover på lista, og da klikkar det ALLTID i 3 sekundar, så fungerar det igjen. Dette bruker berre å skje fyrste gong eg startar windows media player etter at eg har starta pcen. Men denne gongen klikka den igjen, og ente opp med blåskjerm Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 16. november 2006 Forfatter Del Skrevet 16. november 2006 Korleis kan eg hindre at pcen restartar seg etter blåskjermen? Eg veit det er mogleg å gjere det, men ikkje korleis. Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 17. november 2006 Forfatter Del Skrevet 17. november 2006 Ingen som kan hjelpe? Har installert alle nyaste oppdateringar frå windows update, søkt gjennom pcen etter spyware i sikkermodus med spysweeper, ad-adware og spyboot, ccleaner. Eg skulle til å spele battlefield 2 da det klikka. No er eg på linux, og her fungerer alt fint. Derfor kan eg ganske sikkert sei det er noko feil med windows. Men kva? Og nokon som veit kva eg kan gjere for å hindre at pcen restarar etter blåskjerm? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 (endret) vuirker som om at det er minnefeil.. gå på www.memtest86.com og kjør ett par runder med det programmet Endret 17. november 2006 av Stig-Arne Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 17. november 2006 Forfatter Del Skrevet 17. november 2006 Kvifor trur du det er ein minnefeil? Da eg starta windows for n-te gong, så kom det opp at ei registerfil hadde blitt kopiert inn til registeret, og at det var OK. Det har aldri skjedd før. Det skjedde før eg trykker på frosken, for å skrive inn passord. Men får også utslag på Fedora Core. Kjem masse om at kernelen er skada og litt av kvart :S Hadde tenkt å sikkerhetskopiere i morgon, for deretter å installere windows på nytt (då forsvinn også Fedora Core). Har seg slik at pcen held ca ein time etter at den har vert av i nokre timar. Men skal prøve Memtest. Sett stor pris på fleire svar Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 grunnen til at jeg kan tenke meg at det er minnefeil er fordi at når maskinen skal bruke minne, f.eks når du blar i biblioteket i WMP, da brukes minne og harddisk. Og da feiler minnet. Hadde du f.eks hadd ECC registret minne hadde du ikke fått problemer, da den typen minnebrikker kan luke ut feil internt i minne. men det kan jo selvfølgelig være virus, feil i systemfiler. Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 17. november 2006 Forfatter Del Skrevet 17. november 2006 Det kan nok stemme det med minne. Mamma seier ho måtte flytte pcen litt da ho var å støvsuga, men ho meiner også at ho aldri var inn i pcen. Ho synst og det er litt rart at pcen ikkje fungerar etter ho har vaska, kan godt forstå det. Har kanskje litt tru på at det er feil i systemfiler, men trur ikkje eg har virus. Har kaspersky internet security og det trur eg har holdt på skjerma for både hacker angrep og virus. Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 Då har eg kjørt ca. 50 % av memtest 86, og har godt over 100.000 errors. Er det mogleg å sjå kva av rambrikkkene som er problemet? Og takk for tipps Stig-Arne, det ser ut som rammen er problemet Men kva kan eg gjer for at pcen skal fungere ordentleg? Må eg kjøpe nye rambrikker? Og må eg eventuelt då installere win xp på nytt? Takk igjen Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Prøv med ny minnebrikke. Hvis du har to, prøv å ta ut en og en. Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 (endret) OK, skal prøve. Men når stoppar testen? Lurer på om det jobbar med si 4 runde EDIT: Tok ut brikka som var i slot nr 2. Da sto ei brikke igjen i slot nr 1. Då ville ikkje testen starte, det sto bere å blinka på ein svart skjerm. Tok ut brikka som sto i slot nr 1 og bytta med brikka som var i slot nr 2. No har testen starta, og skal sjekke igjen om 15 minutt etter feil. Endret 18. november 2006 av kazzkizz Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 OK, pcen fungerer veldig bra med den rambrikka som ikkje er øydelagt Tusen takk for alle svar! Eg hadde planar om å reinstallere win xp, så der sparte de meg for mykje arbeid Men eg treng ei ny rambrikke eg då, eller 2 nye? Har vurdert å kjøpe 2 gb? Den eg har no er corsair twinx xms 3200 512mb 400 mhz. Er det slike i salg endå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå