Henrik Salthe Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 "Borat: Stereophonic Musical Listenings That Have Been Origin In Moving Film" er nok den platen i år som minner mest om sigøynerne på hjørnet ved Vinomonopolet, de med det triste blikket, trekkspillet og skoesken med småpenger i. Forskjellen er bare den at "Borat" setter seg både på hjernen, i foten og i hjertet. Les mer Lenke til kommentar
Kasparf Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Jeg blir nesten overbevist om at dette er verdt penga... eller hvertfall en gjennomlytt i platesjappa... Trodde ikke akkurat det soundtracket der skulle være det store... så mange tøffe smileys det er her... Lenke til kommentar
mandela Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 "Stefan De La Barbulesti - Eu Vin Acasa Cu Drag" er den kuleste sangen på skiva synes jeg, forresten synd at sangen med sovjetaktige koret ikke fant veien til denne plata som er themesong 2 her: http://nothingtodo.co.uk/view/1507/misc/so...undboard_2.html Lenke til kommentar
Henrik Salthe Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 Jeg blir nesten overbevist om at dette er verdt penga... eller hvertfall en gjennomlytt i platesjappa... Trodde ikke akkurat det soundtracket der skulle være det store... så mange tøffe smileys det er her... 7283872[/snapback] Bare husk på å gi den noen runder og litt tid! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 O Kazakhstan er det definitive høydepunktet. Kazakhstan number one exporter of potassium. Other countries have inferior potassium. :!: :!: Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 kongeplate, tror jeg må prøve å finne mer av O.M.F.O til fremtidige vorspiel. naboen vil elske det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg