Gå til innhold

Trenger hjelp ang 360

Starscream12

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sikkert en grei tv det der. Det man bør ha i bakhodet er dog om man liker bildet man får fra lcd. Selv synes jeg det blir litt "digitalt" bilde, men det er jo smak og behag. Bedre tv behøver det ikke bli med en hdtv, så det er nevnt. Det kan også bli dårligere. Bordantenne og slikt pleier ikke være det helt store på store skjermer.

Lenke til kommentar
Sikkert en grei tv det der. Det man bør ha i bakhodet er dog om man liker bildet man får fra lcd. Selv synes jeg det blir litt "digitalt" bilde, men det er jo smak og behag. Bedre tv behøver det ikke bli med en hdtv, så det er nevnt. Det kan også bli dårligere. Bordantenne og slikt pleier ikke være det helt store på store skjermer.

7283260[/snapback]

Hva mener du med bordantenne og slikt?

Lenke til kommentar

Det jeg mener med det er at hvis du får tv signalene dine inn via en bordantenne, så pleier ikke det å bli det beste bildet under noen omstendigheter. Derfor vil en større tv vise forstyrrelsene bedre. Noen tv apparater er også mer kresen på signal kvaliteten enn andre. Digital parabol evt god kabel tv er å anbefale. Så med det i bakhodet må man kunne påregne en evt svekket tv bilde kvalitet med store skjermer, hd eller ei, avhengig av egne forhold.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...