Bellman Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Noen som har opplevd dette? Min Zen Vision:m (30gb) tar utrolig lang tid å starte. Tiden varierer, men drar seg ofte over minuttet. Dette er håpløst, og jeg er ofte halvveis til jobb før musikken starter. Når den først har startet fungerer den perfekt. Å slå av spilleren går raskt. Har ikke spesielt mye lagret på spilleren heller, så det kan umulig være årsaken. Finner ingen andre på noen forum som klager på dette, men det kan da neppe være riktig? Snart kjøper jeg en ipod jeg kan høre på til min Zen har startet.... Hjelp!! Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 På Ipod er det slekk Gjennopprettings greie som er innlagt i Itunes. Kanskje det finnes no slik til den MP3`n du har? Sempron Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Hvis det er lang tid mellom hvergang du startet spilleren vil det ta lang tid. Pga at spilleren skal finne detdi var når du skrudde den av. Men det kan også hjelpe og oppdatere FW... Lenke til kommentar
Bellman Skrevet 15. november 2006 Forfatter Del Skrevet 15. november 2006 thomas II : - Takk for tipset. Oppgraderte FW i går, og i dag tidlig så det ut som om spilleren hadde våknet ut av dvalen. Thanx! Så får det heller være at Creative av en eller annen grunn har bestemt seg for å la FW fjerne muligheten for opptak fra radio. Øverst på ønskelista står nå: - Å bruke min 30gb som USB host (slik 60gb'en kan)... - Å få volumet høyere enn 25.... Tips? Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Hvis du med USB host mener, harddisk? - Er ikke helt sikker på meny systemet men, hvis du går inn på ekstra eller noe alla det kan du stille det inn der. Jeg finner ikke noe om en volume boost til Zen Vision:M... Lenke til kommentar
Bellman Skrevet 16. november 2006 Forfatter Del Skrevet 16. november 2006 Mener at Vision 60gb kan brukes til å overføre data direkte f.eks fra kamera, UTEN bruk av PC som mellomledd. Genialt om man er på reise og tar mye bilder. Dessverre kan ikke 30gb'en brukes slik, men jeg skulle tro at dette ligger i software, og at det dermed (teknisk sett) burde være mulig å hacke 30gb'en til også å klare dette. Men jeg er nok ikke teknisk nok til å påstå at det går an... Surt å kjøpe ny kun for å få denne muligheten... Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Dette kan jeg ikke svare på, men du kan jo lese og spørre på Creative sine egene forumer og se om det står noe der... Lenke til kommentar
Bellman Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 Ok. Fant ut av volumeboosten på Creatives forum. Jeg resatte spilleren og lastet inn amerikansk FW. Begrensningen i volume ligger nemlig kun i den europeiske FW (eu-regler). Måtte først nedgradere FW for så å oppgradere til amerikansk (den ville ikke installere samme versjon som jeg allerede hadde). Takk for hjelp og tips, thomas II Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Bra det ordnet seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå