Gå til innhold

Den lille badminton tråden!

Gjest Slettet+132

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
OK. Problemet er at jeg ER avhengig av andre for å spille. Kjenner ingen andre som driver med badminton.  :hrm:

Så det var kommet nye treningstider fra 2. mai nå på www.trondheimbadminton.no ja. Tirsdag og torsdag kl 19-21.

Ikke helt lett å komme igang i TBK.  :ohmy: Første gang jeg møter opp, så har ikke lederen mulighet til å komme likevel, slik at jeg får lånt meg utstyr. Andre gang jeg møter, møter ingen andre.  :dontgetit:  :)

8430798[/snapback]

Beklager det, er på tampen av sesongen og driver og forbereder årsmøte i styret og greier.

Er veldig varierende på sommertreningene, men jeg regner med at det kommer til å være folk der i starten vertfall. Du får bare prøve igjen, helst på en av de dagene jeg anbefalte i forrige melding. :)

8430886[/snapback]

Er vel ikke akkurat din feil at folk ikke kommer på trening. Hehe.

Spørs vel om du rekker å svare på dette før treningen, men pleier det å komme folk på lørdager? Er jo 2 lørdager til med trening før sommertidene tar over. Fra 12-14 på lørdager, er det ikke?

Lenke til kommentar

Svarer på denne jeg Hege xP

I og med at du er avhengig av at det er andre der, så er lørdager en lite lur dag å dra på. Det er kun to/tre voksne mennesker som pleier å være der. Har i alle fall vært slik de gangene jeg har trent på lørdager.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Men det er altså ingen her som skal på smash camp i år?

8438993[/snapback]

Nei, desverre. Jeg skal på Kristiansand-leiren, akkurat som jeg gjorde i fjor. Fantastisk bra trening.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Jeg skal 1 uke, da jeg og familien skal på ferie den ene av dem. Heldigvis bor jeg i Kristiansand, så jeg kan sove i en god seng hjemme i stedet for dem som er i hallen.

Lenke til kommentar
Svarer på denne jeg Hege xP

I og med at du er avhengig av at det er andre der, så er lørdager en lite lur dag å dra på. Det er kun to/tre voksne mennesker som pleier å være der. Har i alle fall vært slik de gangene jeg har trent på lørdager.

8435851[/snapback]

Nå stiller jeg antakelig i "voksen-kategorien" da. :) Dumt at de fjerna oversikten over treningstidene på www.trondheimbadminton.no. Nå står det kun info om tider fra 2. mai, men det er jo over 1 uke til.

Har noen av dere TBKere oversikten?

Lenke til kommentar
må få resultet etter helga da folkens :thumbup:

8439075[/snapback]

Hehe, jepp. Er jo bare å komme til hallen og se selv, du har jo fornavn og klubb, så det burde ikke være særlig vanskelig å finne ut... ;)

8440440[/snapback]

å gå 3 kilometer for å finne ut det er ganske langt... :p

Lenke til kommentar
Nå stiller jeg antakelig i "voksen-kategorien" da.  :) Dumt at de fjerna oversikten over treningstidene på www.trondheimbadminton.no. Nå står det kun info om tider fra 2. mai, men det er jo over 1 uke til.

Har noen av dere TBKere oversikten?

8442373[/snapback]

De som er der har ikke vært særlig interessert i å spille med oss, så vil fremdeles ikke anbefale lørdag.

Treningstidene:

mandag: 19:30 - 21:00

tirsdag: 16:00 - 18:00 (kurs for de minste ungene)

onsdag: 21:00 - 23:00

torsdag: 21:00 - 23:00

fredag: 16:00 - 17:30 (tror jeg)

lørdag: 12:00 - 14:00

Lenke til kommentar
De som er der har ikke vært særlig interessert i å spille med oss, så vil fremdeles ikke anbefale lørdag.

Treningstidene:

mandag: 19:30 - 21:00

tirsdag: 16:00 - 18:00 (kurs for de minste ungene)

onsdag: 21:00 - 23:00

torsdag: 21:00 - 23:00

fredag: 16:00 - 17:30 (tror jeg)

lørdag: 12:00 - 14:00

8443443[/snapback]

Neivel? Rart... Får vel snakka med litt folk på treningene til uka kanskje, sånn at jeg får litt mer oversikt over ting.

Fikk nettopp treningstidene i epost også etter at jeg sendte en epost til klubben. Men takk likevel. :)

Edit: Fredager er 16-17.30 ja. Bare jeg som dukker opp da. :!: :)

Endret av Ratleto
Lenke til kommentar
Fredager er 16-17.30 ja. Bare jeg som dukker opp da.  :!:  :)

8443582[/snapback]

Har nok noe å gjøre med at det starter litt for tidlig..

Kunne vært kjekt med en slags mellomting mellom tidspunktet på onsdag/torsdag og fredag. I tillegg til mandagene, hvor vi har en veldig fin treningstid..

Lenke til kommentar
Fredager er 16-17.30 ja. Bare jeg som dukker opp da.  :!:  :)

8443582[/snapback]

Har nok noe å gjøre med at det starter litt for tidlig..

Kunne vært kjekt med en slags mellomting mellom tidspunktet på onsdag/torsdag og fredag. I tillegg til mandagene, hvor vi har en veldig fin treningstid..

8444720[/snapback]

Jeg har i alle fall tenkt å stille kl. 19.30 i morra. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...