Gå til innhold

Den lille badminton tråden!

Gjest Slettet+132

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-XHLacM

Badminton-miljøet i Norge er ikke så veldig stort. Dere kan vel ikke si hvilken klubb dere spiller i og muligens fornavn slik at jeg får noe referansepukter her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM
Badminton-miljøet i Norge er ikke så veldig stort. Dere kan vel ikke si hvilken klubb dere spiller i og muligens fornavn slik at jeg får noe referansepukter her.

8397161[/snapback]

Spiller for Trondheim BK :cool:

duda?

8397299[/snapback]

Spiller for KBK (Kristiansands Badminton Klubb).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Okei. Heter Hege btw. U19-spiller i år...

Hva liker dere best å spille da? single/double/mix?

8397604[/snapback]

Liker egentlig best single, da det er kun jeg som bestemmer resultatet. Dessuten er det ingen jeg kan skuffe hvis jeg har en dårlig dag. På den andre siden: Double og mix er jo også koselig da.

Lenke til kommentar

som sagt så kommer jeg fra Pillarguri, men vil helst beholde en viss anonymitet.. Diverse trenere og spillere har fremdeles en tendens tyil å ville ha me tilbake... :whistle:

Appropo poengene; synes egentlig det er fint at det har blitt sånn. Da kan man også belønnes for å svare godt på en serv, men ikke nødvendigvs er så god selv.. :innocent: Men, ellers er d de samme reglene ja??

Lenke til kommentar
Appropo poengene;  synes egentlig det er fint at det har blitt sånn. Da kan man også belønnes for å svare godt på en serv, men ikke nødvendigvs er så god selv.. :innocent:  Men, ellers er d de samme reglene ja??

8398414[/snapback]

Jepp, det er vel de samme reglene ellers.. utenom at man spiller til 21 og får poeng for hver ball :) servereglene med 1. server og 2. server i double/mix er annerledes da. Man har bare 1 serve på hver side, ikke 2 sjanser som før.

Lenke til kommentar
Appropo poengene;  synes egentlig det er fint at det har blitt sånn. Da kan man også belønnes for å svare godt på en serv, men ikke nødvendigvs er så god selv.. :innocent:   Men, ellers er d de samme reglene ja??

8398414[/snapback]

Jepp, det er vel de samme reglene ellers.. utenom at man spiller til 21 og får poeng for hver ball :) servereglene med 1. server og 2. server i double/mix er annerledes da. Man har bare 1 serve på hver side, ikke 2 sjanser som før.

8398485[/snapback]

heh?? kjedle da! men, det kunne vært morosomt å sett ett par som har diskutert heftig hvem som skal serve :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...