Gjest Slettet+132 Skrevet 14. november 2006 Rapporter Del Skrevet 14. november 2006 Hei! Har søkt litt, og vet at noen spiller badminton Hvordan klubb spiller dere i? Spilt lenge? For å starte diskusjonen kan jeg si at jeg skaffa meg en Yonex Armortec 300 i går Hadde tenkt å skaffe meg en Nanospeed 7000 eller 6000, men AT300 var lettere :S Og billigere da:P Ellers så spiller jeg for Trondheim Badminton Klubb Lenke til kommentar
krihalie Skrevet 17. november 2006 Rapporter Del Skrevet 17. november 2006 Hei! Jeg spiller faktisk også i Trondheim Badminton Klubb. Har vel kanskje spilt i 3 år eller noe slikt... For å forsette diskusjonen så kan jeg vel si at du har valgt en god racket. For øyeblikket så spiller jeg med en Muscle Power 28. Er fornøyd med den, men tenker jeg vil kjøpe en ny.. Hvor lenge har du spilt da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132 Skrevet 17. november 2006 Rapporter Del Skrevet 17. november 2006 Har vel spilt siden vinter. Når trener du da? Lenke til kommentar
krihalie Skrevet 17. november 2006 Rapporter Del Skrevet 17. november 2006 hehe, ok.. jeg trener på mandager, noen ganger onsdager, torsdager, og noen ganger lørdager... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132 Skrevet 17. november 2006 Rapporter Del Skrevet 17. november 2006 ok! Trener bare på Tirsdager og fredager jeg. Lenke til kommentar
krihalie Skrevet 17. november 2006 Rapporter Del Skrevet 17. november 2006 Hvem er det som trener dere på tirsdager da? Wenche og Mona? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132 Skrevet 17. november 2006 Rapporter Del Skrevet 17. november 2006 Wenche og Mona ja. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 17. november 2006 Rapporter Del Skrevet 17. november 2006 jeg spill(te)er litt på hobbybasis... før spilte jeg fast en gang i uken, men nå har det vært sløvt de to siste årene! bor selv i lillehammer. her i lillehammer er det ingen badminton klubb så hvitt jeg har forstått. pappa spiller med noen venner en gang i uka. er ganske blank på badminton racketer så diskusjonen vil ikke fortsette på den siden for min del Lenke til kommentar
krihalie Skrevet 17. november 2006 Rapporter Del Skrevet 17. november 2006 ja, når du sier det så har jeg faktisk aldri truffet på noen fra lillehammer på noen som helst turnering.. Det er jo nesten litt for dårlig. Når Kolvereid(norges minste by) har en badminton klubb, så burde da Lillehammer også klare å stable en på bena Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 17. november 2006 Rapporter Del Skrevet 17. november 2006 (endret) WOW en badminton tråd... hehe.. spilt badminton i 5 år, men har slutta.. hehe Å kjøpe nanospeed hvis man er nybegynner bare idoti.. du klarer ikke å slå hardt nok til å få noe ut av den racketen.. kjøp en billig en i starten.. good luck Endret 17. november 2006 av crimar Lenke til kommentar
krihalie Skrevet 17. november 2006 Rapporter Del Skrevet 17. november 2006 veldig sant det angående racketen! og, for en nybegynner, er en racket til godt over 1000 kr aalt for mye å legge i! Hvilken klubb er det du har spilt for da? Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 17. november 2006 Rapporter Del Skrevet 17. november 2006 haugerud.. oslos værste sted! hehe.. du spiller for?? Lenke til kommentar
krihalie Skrevet 17. november 2006 Rapporter Del Skrevet 17. november 2006 haugerud ja.. spiller for Trondheim Badminton Klubb jeg Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 17. november 2006 Rapporter Del Skrevet 17. november 2006 kewl.. men det er så vansklig å komme seg til tuneringer O.L derifra da,,?? Lenke til kommentar
krihalie Skrevet 17. november 2006 Rapporter Del Skrevet 17. november 2006 neida.. går da greit det.. og i år skal klubben være flinkere med å dele ut reisestøtte, så, da blir det enda enklere xD Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 25. november 2006 Rapporter Del Skrevet 25. november 2006 (endret) Spiller ikke badminton på fritiden, men har spilt det en del timer i idrettstimene på skolen.. Som nybegynner merker man jo også stor forskjell på racketene ?! Husker ikke merke&modell (kan sjekke neste idrettstime) men spillte med en racket i ~1500 klassen, og merker jo stor forskjell. Endret 25. november 2006 av espennyh Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 25. november 2006 Rapporter Del Skrevet 25. november 2006 Spiller ikke badminton på fritiden, men har spilt det en del timer i idrettstimene på skolen.. Som nybegynner merker man jo også stor forskjell på racketene ?! Husker ikke merke&modell (kan sjekke neste idrettstime) men spillte med en racket i ~1500 klassen, og merker jo stor forskjell. 7355024[/snapback] bare tull.. en racket i 1500 har klassen er bygd opp av annet materiale bare, noe som gjør at den blir stive. altså en nybegynner slår ikke særlig hardt eller har ikke noe spess med teknikk og klarer ikke å få noe utbytte av en stiv racket.. en billigere racket er mindre stiv og da klarer du og få den piske effekten som man er ute etter.. er det fordi den er lettere eller noe slikt finnes det bra yonex racketer til 500 kr som er mer en bra nok.. broren min er sponset av yonex og de fortalte meg alt dette så har litt peiling her altså.. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 25. november 2006 Rapporter Del Skrevet 25. november 2006 Jeg merket hvertfall at man får mye mer ut av et kraftig slag med en racket som kostet 1400 enn de billige til 300 vi hadde. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 25. november 2006 Rapporter Del Skrevet 25. november 2006 Jeg merket hvertfall at man får mye mer ut av et kraftig slag med en racket som kostet 1400 enn de billige til 300 vi hadde. 7355545[/snapback] da var sikkert den till 300 laget av stål, eller så var den i to deler.. altså hodet og skaftet var delt.. serr.. ingen nybegynnere trenger de til over 1000.. men ikke jeg som kjøper det så jeg driter i det.. bare et tips.. du slår hardere med de til 500-700 kr Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 Læreren jeg har i idrettsfag spiller da, derfor jeg har prøvd forsjellige racketer... Man merker stor forskjell på dyre og billige racketer. Hvorfor skulle jeg slå hardere med en racket som er i en spesifikk prisklasse? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå