dort Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Lukket nview ikonet på oppgavelinjen og nå får jeg det ikke tilbake igjen. Noen som vet hvordan man får ikonet tilbake igjen. Fra dette kan man styre oppsett av skjermer og oppløsning osv. Lenke til kommentar
Vagaprog Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 høyreklikk på skrivebordet,og så trykker du på nvidia display-> verktøy Lenke til kommentar
dort Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 høyreklikk på skrivebordet,og så trykker du på nvidia display-> verktøy 7283012[/snapback] Jeg har NVIDIA Control Panel og nView properties. Vet ikke hva jeg skal skru på i Tools seksjonen her. Kan du være litt mer eksplisitt ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 høyreklikk på skrivebordet,og så trykker du på nvidia display-> verktøy 7283012[/snapback] Jeg har NVIDIA Control Panel og nView properties. Vet ikke hva jeg skal skru på i Tools seksjonen her. Kan du være litt mer eksplisitt ? 7283833[/snapback] Hva med å lete litt selv? Stort mer tips kan du faktisk ikke få.. eller må du fortelles at det er en "checkboks" for "enable taskbar icon" som må avmerkes? Lenke til kommentar
dort Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 høyreklikk på skrivebordet,og så trykker du på nvidia display-> verktøy 7283012[/snapback] Jeg har NVIDIA Control Panel og nView properties. Vet ikke hva jeg skal skru på i Tools seksjonen her. Kan du være litt mer eksplisitt ? 7283833[/snapback] Hva med å lete litt selv? Stort mer tips kan du faktisk ikke få.. eller må du fortelles at det er en "checkboks" for "enable taskbar icon" som må avmerkes? 7284031[/snapback] Har antageligvis letet meg blind. I "Tools" delen av min "nView Desktop Manager", finner jeg ingen checkboks for enable taskbar icon. Der finner jeg kun alternativer for: NVKeystone, Display Calibration og Windows Utilities. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Har antageligvis letet meg blind. I "Tools" delen av min "nView Desktop Manager", finner jeg ingen checkboks for enable taskbar icon. Der finner jeg kun alternativer for: NVKeystone, Display Calibration og Windows Utilities. 7285219[/snapback] Hmmm.. det er meget mulig. Ser det er ulikt sted denne "checkbox'en" er plassert.. avhengig av hvilken driver du benytter. "Klikk" deg rundt i menyene.. så finner du den sikkert. (Den var under "Troubleshooting" for en av mine mange PC'er med Nvidia skjermkort)... Lenke til kommentar
dort Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 Har antageligvis letet meg blind. I "Tools" delen av min "nView Desktop Manager", finner jeg ingen checkboks for enable taskbar icon. Der finner jeg kun alternativer for: NVKeystone, Display Calibration og Windows Utilities. 7285219[/snapback] Hmmm.. det er meget mulig. Ser det er ulikt sted denne "checkbox'en" er plassert.. avhengig av hvilken driver du benytter. "Klikk" deg rundt i menyene.. så finner du den sikkert. (Den var under "Troubleshooting" for en av mine mange PC'er med Nvidia skjermkort)... 7285614[/snapback] Googlet litt og fant et bilda av en slik checkbox under generelle innstillinger for grafikkkortet, sammen med troubleshoot. Antageligvis samme som ditt oppsett. Hvordan får man opp dette vinduet? Forferdelig vanskelig det skulle være da! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Googlet litt og fant et bilda av en slik checkbox under generelle innstillinger for grafikkkortet, sammen med troubleshoot. Antageligvis samme som ditt oppsett. Hvordan får man opp dette vinduet? Forferdelig vanskelig det skulle være da! 7286951[/snapback] Jeg bruker "høyreklikk" på desktop. Velger "Nvidia"-><skjermnavn>. Da kommer Nvidia kontroll-panel opp. (jeg bruker som regel "classic look"). Dette består av 2 "Panes".. en til venstre som har "explorer"/treeview look, med "detail pane" til høyre. Så klikker du deg (venstre "pane") til du får fram den checkbox du skal "enable". Noe sånt.. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Tror du må bruke classic look, ikke nye looken... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå