Scortech Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Heisann Jeg bestilte X-Fi extreme music lydkort og fikk kortet idag, men når jeg skal kjøre auto update på creative siden så står det extreme gamer på info opplegget på creative sin side.. Så nå er jeg litt forvirret.. Kan jeg bruke f.eks everest eller noe sånt for å få mer info angående lydchippen på lydkortet?? takk på forhånd Lenke til kommentar
Mit Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 (endret) Nei det står fint lite om lydkortet i Everest, alt jeg får opp er 'Creative SB X-Fi Sound Card' Sikker på at du har fått riktig kort? Endret 14. november 2006 av Mitjmannen Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 (endret) Nei det er jeg ikke sikker på..derfor jeg spør her...Hvis det tilfeldigvis er et extreme gamer lydkort så er det jo et lavprofil lydkort eller tar jeg feil? Jeg kunne vel kanskje (ikke helt sikker) ha sett om det stod noe info på selve lydchippen på lydkortet men der er klint på en kjøler...sånn var det ikke på fatal1ty lydkortet.. Endret 14. november 2006 av Scortech Lenke til kommentar
Mit Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Jeg har ingen kjøler på mitt Xtreme Music-kort Xtreme Gamer/Audio er lavprofil ja, er ditt det? Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 Hvordan man kan se forskjell på "vanlig" X-Fi og et lavprofil X-Fi vet ikke jeg.hehe Lenke til kommentar
Mit Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Forskjellen er høyden på PCB, du kan jo se på bilder av de to korta og si hvilket som likner ditt https://prisguiden.no/product.php?p...adad1f10919d9d8 https://prisguiden.no/product.php?p...442&view=images Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 (endret) Åh...så det var det de mente med lavprofil lydkort..LOL.. Nei lydkort mitt ser identisk ut med din første link..altså extreme music lydkortet bare det at jeg har en svart kjøler på selve lydchippen.. Jeg kan godt flekke ut lydkortet og ta et bildet så du kan få se selv? Endret 14. november 2006 av Scortech Lenke til kommentar
Mit Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Ok, men kom på en ting; det står jo på esken til kortet hvilken versjon det er, såsant du ikke kjøpte 'bulk'-versjonen da Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 Ja det hadde stått på esken ja..men jepp jeg kjøpte bulk versjonen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå