monkeyboogie Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 HEi. Jeg har en hd-tv, å nettopp fått meg canal digital største pakke, men skjermen bare blinker når jeg skal gå på HD kanalen til canal digital, er skjermen ikke HD da? eller er den ødealgt? Lenke til kommentar
freke Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Du har HD tuner og antar jeg? Lenke til kommentar
monkeyboogie Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 Jeg har den vanlige tuneren jeg fikk med når jeg bestilte 1.krs pakken til canal digital. Men jeg har "HD READY" tv, den er HD da? Lenke til kommentar
phax Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Hvilken tv har du? Hvis tv'n din er hd-klar så er den vel hd-klar ja.. tipper den ikke er ødelagt. Lenke til kommentar
freke Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Trodde man måtte bestille seg HD tuner også jeg for å få inn Canal+ HD. Jeg får bare striper opp når jeg prøver å se på den andre HD kanalen som har vært ei stund hvertfall og det er fordi jeg har vanlig tuner. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 DU må ha HD Tuner også. Offisiell godkjent Mpeg4 tuner er vel ikke enda lansert. Vet at Mpeg4 tunere har kommet, men disse er som sagt ikke godkjent av CD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå