phun-ky Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 (endret) Dere andre som har blogger (selvlagde helst), hvordan fungerer deres arkivside? Har lest litt rundt og prøver å forbedre mitt arkiv. Sånn arkiverer jeg nå: http://phun-ky.net/2006/ Hvordan kan jeg forbedre mitt arkiv? syndication? kategorier? Endret 14. november 2006 av phun-ky Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 (endret) Jeg fjerner gjerne mulighet for å arkivere upostede poster, tre år frem i tid. Ellers må du huske på at enhetene i hvilket du arkiverer, ikke er for få og ikke for mange. Jeg arkiverer månedsvis, det vil si at du får en slik liste: November 2006 Oktober 2006 September 2006 August 2006 Juli 2006 ... Lett å finne frem, og ikke så veldig mye å holde styr på. To år med en sånn liste, og deretter årvis -> og måneder igjen. edit: bbcode Endret 14. november 2006 av Jonas Drange Lenke til kommentar
gather Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Selv må jeg inndrømme at jeg har slurvet litt med arkivet. Spyr bare ut alle postene i en liste med tittel, dato og kategori, burde definitivt ha laget noen mer muligheter for å filtrere postene da jeg begynner å få rimelig mange poster. Tror jeg må se på det når jeg skal ta den berømmelige rewriten av siden min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå