rmon Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Noen som vet om noen i norge som kommer til å impotere PS3 slik som det ble med PSP? Hvordan er det å bestille det selv fra Japan eller USA? Tenker ikke å gjøre det nå men kanskje i Januar slik at alt har "roet" seg litt Lenke til kommentar
Booz Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 playstation3.no Bestiller du fra japan eller usa så husk på at bluray filmene er sperret til soner, men ikke spillene. Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Noen som vet om noen i norge som kommer til å impotere PS3 slik som det ble med PSP?Hvordan er det å bestille det selv fra Japan eller USA? Tenker ikke å gjøre det nå men kanskje i Januar slik at alt har "roet" seg litt 7282562[/snapback] Tror heller jeg ville ventet til den norske lanseringen siden det på denne tiden bare er snakk om to måneder. Tenk bare på hvor mye styr og ventetid du må igjennom ved reklamasjon o.l. Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Noen som vet om noen i norge som kommer til å impotere PS3 slik som det ble med PSP?Hvordan er det å bestille det selv fra Japan eller USA? Tenker ikke å gjøre det nå men kanskje i Januar slik at alt har "roet" seg litt 7282562[/snapback] Tror heller jeg ville ventet til den norske lanseringen siden det på denne tiden bare er snakk om to måneder. Tenk bare på hvor mye styr og ventetid du må igjennom ved reklamasjon o.l. 7284286[/snapback] 2 måneder?? Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Noen som vet om noen i norge som kommer til å impotere PS3 slik som det ble med PSP?Hvordan er det å bestille det selv fra Japan eller USA? Tenker ikke å gjøre det nå men kanskje i Januar slik at alt har "roet" seg litt 7282562[/snapback] Tror heller jeg ville ventet til den norske lanseringen siden det på denne tiden bare er snakk om to måneder. Tenk bare på hvor mye styr og ventetid du må igjennom ved reklamasjon o.l. 7284286[/snapback] 2 måneder?? 7284371[/snapback] Den lanseres vel i mars i Norge ja, og hvis han tenker på importere i januar så stemmer det vel Lenke til kommentar
rmon Skrevet 15. november 2006 Forfatter Del Skrevet 15. november 2006 Noen som vet hva den koster i Japan og USA? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Premium ligger på 3 300 NOK i Japan og 3 900 i USA. Så må man jo legge til 25 % moms: 3 300 * 1,25 = 4 000 3900 * 1,25 = 4 875 Pluss evt. frakt. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Wow, og vi i Norge må betale ca 5500,- når konsollen kommer her til lands. Er nesten gi bort pris det de opperere med i USA. Både BR spiller og konsoll for de pengene er gi bort pris for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå