Pysj Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Kan Toshibas nye musikkspillere være prototypen for en ny Nano-liknende spiller fra Microsoft? Les mer Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Ingen artikkel uten å trekke en parallell til iPod. "Er dette "Zune Nano"? Kan Toshibas nye musikkspillere være prototypen for en ny Nano-liknende spiller fra Microsoft? I august i sommer kom det frem at Microsofts musikkspiller Zune er bygget på en spiller laget av Toshiba. Nå har Toshiba lansert en to nye musikkspillere, Gigabeat P20K and P10K, og det spekuleres i om Microsoft vil la seg inspirere til å lage en liknende spiller. Hvis du legger godviljen til, kan de to spillerne minne om Apples iPod Nano." Noe som har irritert meg nå i pinadø snart ti år, er at det ikke er fysisk mulig for nettjournalister og artikkelskrivere å skrive om en mp3-spiller uten å på død og liv holde opp iPod'en som et hellig avatar. Det toppet seg med en artikkel om sammenlikning av mobiltelefoner, der ordet "ipod" ble brukt ca 15 ganger, og enhver side av telefonene måtte sammenlignes med dette hellige objektet. Denne artikkelen her er vel noe av det tynneste jeg har sett. Fordi Microsoft har brukt Toshiba, og Toshiba har en lang spiller, kan vi anklage Microsoft for å planlegge å kopiere iPod igjen. - ! Kan noen legge den jäkla iPodsammenlikningen død, og begynne å se på hva de nye spillerene faktisk har eller ikke har av funksjonalitet, kvalitet, pris og design - i stedet for å snakke om hvor lik eller ulik den er i forhold til denne ene serien med spillere? Når jeg kjøper bil er jeg skikkelig lite interessert i å lese om hvor mye bakenden på bilen likner på bakenden til toyota prius hvis man legger litt godvilje til og ser for oss at lyktene står opp ned. Når jeg skal kjøpe mediaspiller, er jeg særdeles lite interessert i å vite at den er basert på en som ligner på en som helt sikkert har blitt tegnet av en som synes en iPod er kul. Men det er alt man får vite om spillere i dag. iDont. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Gigabeat P20K and P10K Klipp og lim-journalistikk? Ja takk. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 (endret) Herre min hatt! Jeg er så pokkers lei av at alt skal sammenlignes med iPod. Er stor fan og eier dingsen selv, men herre min hatt. Ironisk nok virker det som om det verken er Zune eller iPod. Endret 14. november 2006 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Noe som har irritert meg nå i pinadø snart ti år, er at det ikke er fysisk mulig for nettjournalister og artikkelskrivere å skrive om en mp3-spiller uten å på død og liv holde opp iPod'en som et hellig avatar. Det toppet seg med en artikkel om sammenlikning av mobiltelefoner, der ordet "ipod" ble brukt ca 15 ganger, og enhver side av telefonene måtte sammenlignes med dette hellige objektet. *snip* Så enig, så enig. Du fortjener en liten applaus. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Snart får vi en ny filosofisk retning som baserer seg på hvordan mennesket forholder seg til Ipod ... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Vel microsoft satser jo på å levere de samme tjenestene som apple gjør med iforbindelse med ipod, syns ikke det er rart at de sammenlignes. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 designet fikk meg til å tenke nintendo Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Så enig, så enig. Du fortjener en liten applaus. 7283289[/snapback] Vel microsoft satser jo på å levere de samme tjenestene som apple gjør med iforbindelse med ipod, syns ikke det er rart at de sammenlignes. 7283319[/snapback] Nå er ingen av disse tjenestene nevnt her, bare muligheten for at de kan levere et produkt i til dels samme høyde:bredde-forhold, høy og lang som et annet eksisterende produkt. Sannsynligvis med et helt annet materiale, annen tykkelse og andre dimensjoner. Dersom produktet i det hele tatt vil bli basert på denne. designet fikk meg til å tenke nintendo 7283403[/snapback] Jeg ser den likheten mer enn nano. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg