jonia Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Hei! Har sett bildene som er lagt ut til sammenlikning av div. kameraer. Jeg må si alle kameraene tar relativt gode bilder, men de som jeg personlig synes takler de forskjellige forholdene best er G2 og S45. Disse kunne jeg knapt skille fra hverandre, og de ga meget gode bilder. Noen som er enige eller har synspunkter? mvh Jonia Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Det er ikke så stor forskjell på de ulike kamera som bildene viser. Men Canon har lyktes godt med sine default-innstillinger - bildene blir svært bra. _________________ Knut Skarsfjord [ Denne Melding var redigert av: skarsk på 2002-11-13 09:06 ] Lenke til kommentar
Ravis Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Quote: Men Canon har lyktes godt med sine default-innstillinger - bildene blir svært bra. Vil det si at alle bildene er tatt i auto-modus uten at det er tuklet med noen som helst innstillinger? Jeg synes mitt PowerShot S230(V3) sliter en del under dårlige/uheldige lysforhold. Jeg synes ikke de blir skarpe nok. Har best erfaring med manuelle innstillinger utendørs under gode lysforhold(skulle vel bare mangle). Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 > Vil det si at alle bildene er tatt i auto-modus uten at det er tuklet med noen som helst innstillinger? Der dette har vært tilgjengelig, har bildene blitt tatt i "Program-modus" og ikke automodus. På en del kamera får man da større kontroll med blits, men eksponering mv. regnes ut av kameraet selv. Der dette har vært tilgjengelig, har ISO-hastigheten blitt satt til lavest tilgjengelige innstilling - for å få frem det beste kameraet kan prestere. Ellers er det automatiske innstillinger. MLW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå