QBab Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 (endret) Disclaimer: Til deg som driver å googler nicket mitt for å finne snusk om meg. Haha, ja DEG, ja! Denne tråden var skrevet av en sekstenårig Qbab som trengte hjelp på kjærlighetsfronten. Det hele kokte ned til at forholdet jeg var i var hverken godt for hverken meg eller dama, så vi gjorde det slutt til slutt. <-- ordspill. Tråden er kodet og dekodet av meg for ekstra spenning. Her får du sette dine detektivkunnskaper på prøve! Lykke til! Edit: Ja, og så var det et eller annet om ei suuuper smud venninde som la anpå meg. Endret 10. april 2011 av QBab Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Okei, først en ting til deg. Siden det virker som du har litt små lyst til å flørte med denne venn din, og med tanke på at du har et ustabilt forhold med nåværende kjæreste. Så har venninda di rett, gjør det slutt før du ender opp med å såre henne. Kanskje blir det tøft i noen måneder, men om du allerede nå sier at du ikke veit hvor lenge det varer så framlegger du det som en tikkende bombe som eksploderer når som helst. Ja det er tøft, men som jeg forstår det er det det beste for deg og for henne. Før du gjør noe dumt Angående den faktiske saken. Hun har sikkert litt interesse for deg, men holder garantert avstand siden du har dame. Noen jenter har også merkelige måter å vise hvordan de føler. Om dere er gode venner kan dere jo snakke om det. Jeg beundrer deg som får våkne med at en jente holder irundt deg Virker som en koselig jente, om du vil prøve deg fra, gjenta det som skjedde. Så gjør det slutt med din nåværende, ta tiden du trenger og håp på det beste. Lykketil uansett utfall. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 (endret) Dette er et innlegg. Tyd den! Endret 10. april 2011 av QBab Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Da er det hele ikke noe mer å tenke på. Da er du sammen med henne, så holder du venninden som en venn. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 (endret) Jupp! God ide. Endret 10. april 2011 av QBab Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Kanskje hun bare var trøtt som deg.......? Lenke til kommentar
QBab Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 (endret) Det er godt mulig. Mennesker har en evne til å bli trøtte samtidig. Endret 10. april 2011 av QBab Lenke til kommentar
Kaptein Snus Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Kansje hun var utrolig kåt i det øyeblikket? Men hun fikk sovet det fra seg Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Mulig hun bare savnet å sove med noen. Hvorfor gikk du ikke vekk da du våknet og hun holdt rundt deg? Jeg hadde ikke likt om typen min sov med andre jenter... Men det er nå bare meg Lenke til kommentar
QBab Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 (endret) Eg liker jo henne godt da og synest det var koselig.Å gått der ifra ville jo bare å waste no fint Endret 14. november 2006 av QBab Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Eg liker jo henne godt da og synest det var koselig.Å gått der ifra ville jo bare å waste no fint 7284736[/snapback] Hadde du likt at dama di gjorde/tenke som deg? Lenke til kommentar
QBab Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 Det var jo ikke planlagt at det skulle skje. Men om dama mi gjorde det og eg på en eller annen måte kunne vite 100% at hun ikke gjorde noe annet enn og sove, så hadde det vert greitt. Lenke til kommentar
Knast Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Jeg synes du skulle forlatt venninna di i senga, og mener du har sviktet kjæresten din allerede. Synes du skal fortelle kjæresten din hva som har skjedd og være åpen om situasjonen, så får det bli opp til henne først og evt deg etterpå hva som skjer.. Lenke til kommentar
Super-E Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Jeg tenker kanskje at løsningen på dette er enkelt. Vis dama di denne tråden så er kanskje sjansen stor for at hun gjør det slutt med deg så slipper du å ta det valget.. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 (endret) Ah du er smart! Det skal jeg faen meg gjøre, så vi kan få litt fart i sakene her. Endret 10. april 2011 av QBab Lenke til kommentar
Super-E Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Gresset er grønnest på den siden du vanner det! Synes du skylder dama di å være ærlig. Virker som om du fokuserer mest på venninna di. Kan tenke meg at hadde du klart å tolke venninna di og hun var interresert hadde du dumpa dama di. Kanskje det er derfor du prøver å få hjelp til å tolke henne her? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 La det gå en stund før du bestemmer deg, se hva som skjer med følelsene. Hold vennina di litt utenfor faresonen til å kaste deg tilbake i vennefella, så holder du følelsene hennes vekket i tilfelle du skulle finne ut at det ikke funker med dama du har nå. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 (endret) Visste du at du kan få kreft av google Qbab for mange ganger i døgnet? Endret 10. april 2011 av QBab Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Det er mange ganger eg har tenkt at eg bare burde droppe henne og finne meg ei som eg virkelig kjenner hjertet dunker når eg er sammen med. Ei eg virkelig brenner for. Denne venninden min er ei slik. 7285941[/snapback] Faren er da at når du får godsakene så er de ikke lengre like interessante. Vær obs på dette. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 (endret) Nei, det er det da. Endret 10. april 2011 av QBab Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå