Joachim_F Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Butikklanseringen TrackMania United utsettes, men det kan kjøpes over nettet allerede denne uken. Les mer Lenke til kommentar
Akky Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Har bestilt og venter på aktiveringsnøkkel, gleder meg Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Dette hadde vært en drøm å se på Xbox Live... Om dette ikke kjører StarForce, kjøper jeg det på flekken. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 (endret) Tviler på at de dropper Starforce. Nadeo er vel den eneste (store) utvikleren som ikke har droppet den møkka-beskyttelsen. Senest i går når jeg skulle spille Trackmania Sunrise Extreme fikk jeg blåskjerm pga. starforce. XP ville ikke boote vanlig med mindre jeg disablet starforce-driveren med Autoruns i Sikkermodus. Jævlig synd egentlig for Trackmania er en genial spill-serie. Endret 14. november 2006 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Det må jeg få tak i. Digg på lan Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 kan noen si om nettversjonen har starforce når dere har fått låst den opp i morgen ? Lenke til kommentar
Akky Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Regner med at den har StarForce, beta versjonen av TMU hadde det Lenke til kommentar
leffi Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 LoL ...tre miljøene fra det første TrackMania (ørken, vinter og rally), de tre miljøene fra TrackMania Sunrise (kyst, middelhav og havn)... Om jeg skal fornorske det, har jeg alltid kalt miljøene: ørken, snø og skog, og kyst, øy og bukt Morro er det lell! Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Hvordan funker denne her kopisperren når man ikke trenger orginalcd for å spille da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg