lambiks Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Jeg føler at kanskje "Mine Innlegg" burde ha en mulighet til å fjerne poster, i tilfelle du bare vil ha oversikt over f.eks. poster du skriver aktivt på. Jeg skrev en post i SO5, og nå hjemsøker den meg konstant. Det er litt sånn "Yay, svar ", men så er det bare SO5 som har poppet opp. Det er ikke noe stort problem, bare en kjekk liten feature som jeg hadde likt. Sånn som å få godteri hos noen webshops. Lenke til kommentar
PT Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Slik det funker som standard nå, får du bare opp de trådene du har skrevet i de siste to månedene. Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 (endret) er enig her. En idé hadde kanskje vært å redusere de to månedene til for eksempel 2 uker. (men hadde vært bedre å kunne manuelt "slette" tråder fra lista Endret 14. november 2006 av Pinglebolle Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Dette har vore oppe mange gonger tidlegare, utan at det har ført fram. Kan ikkje hugse om det har vorte avvist tidlegare, men om de søker litt kan de sikkert finne det ut. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Henviser til: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=704590&hl= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg