Gå til innhold

farer forbundet ved å kjøpe 8800?

Anbefalte innlegg

Har eget firma som telefonen skal settes på. Budsjettet tillater en slik investering og jeg lurte på om dere forhandlere kjenner til om det er mye feil med denne modellen?

Vet om at batteriet er dårlig, men dette skal fungere som "stas" telefon, og ikke daglig telefonen min.

trenger svar fort :innocent:

ps! telefonen kjøpes fra statene, så vet at garantien neppe er mye å tenke på, men derfor jeg spørr først.

valget står mellom denne og treo 650, som jeg vet fra før er en meget stabil, men dog stygg telefon.

prisen for meg med fradraget innkjøpet gir er vesentlig bedre enn prisen i Norge. Så det er verdt det sånn sett.

Endret av Christian86
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Telefonen har vært plaget med en del feil (den tradisjonelle 8800 - vet ikke noe om Scirocco edition).

Personlig kjenner jeg 4 stk som har hatt 8800 og samtlige av disse har hatt feil på sin telefon 3 til 4 ganger i løpet av ett år.

Feilene har vært som følger:

- Får ikke sendt sms

- Mottar ikke sms

- Batteriet tappes i løpet av 3 til 4 timer

- Telefon tar ikke lading

- Telefon restarter seg selv i "hytt og pine" vær...

** Tatt i betraktning at du tradisjonellt sett ikke er særlig "heldig" med telefonene dine mener jeg at oddsen for at du kjøper katta i sekken" med denne telefonen er relativt stor. Videre tatt i betrakning at dette er en dyr telefon (selv eks. mva osv.) vil jeg fraråde kjøp av denne telefonen dersom du ikke har mulighet for en garanti-ordning / retting av feil på produsents regning. (mobilteknikere er dyre i drift...)

Mvh. Kristian T

Lenke til kommentar
Telefonen har vært plaget med en del feil (den tradisjonelle 8800 - vet ikke noe om Scirocco edition).

Personlig kjenner jeg 4 stk som har hatt 8800 og samtlige av disse har hatt feil på sin telefon 3 til 4 ganger i løpet av ett år.

Feilene har vært som følger:

- Får ikke sendt sms

- Mottar ikke sms

- Batteriet tappes i løpet av 3 til 4 timer

- Telefon tar ikke lading

- Telefon restarter seg selv i "hytt og pine" vær...

** Tatt i betraktning at du tradisjonellt sett ikke er særlig "heldig" med telefonene dine mener jeg at oddsen for at du kjøper katta i sekken" med denne telefonen er relativt stor. Videre tatt i betrakning at dette er en dyr telefon (selv eks. mva osv.) vil jeg fraråde kjøp av denne telefonen dersom du ikke har mulighet for en garanti-ordning / retting av feil på produsents regning. (mobilteknikere er dyre i drift...)

Mvh. Kristian T

7290448[/snapback]

batteriet er jeg klar over, men prisen er vesentlig lavere enn norsk pris, og med avskrivelsen på firma er prisen ekstra lavere.

skal se ann hva som skjer. Det følger med to års garanti.

Lenke til kommentar

Flere kunder har klaget på at skyvemekanismen fort blir slarkete. Hørte også om en telefon der de to delene datt fra hverandre. Dette gjelder den gamle klassiske 8800. Vet ikke om det er samme problemene med den nyeste.

Endret av glosi
Lenke til kommentar
Du burde kjøpe en som har hatt mye feil så kanskje flaksen din snur når det gjelder telefoner. :)

Vurderer selv en 8800 Sirocco, men prisen blir over 7.000 kr. i Norge... Litt for mye akkurat nå synes jeg.

7298982[/snapback]

altså; gold edition til prisen min blir ca 445 * 6,5 = 2892 kr. Forutsatt at jeg slepper mva.

Fratrekk for hva dette betyr i budsjette, så havner prisen på ca 1500 kr mer eller mindre.

er det så ille da?

Lenke til kommentar
Oisann... det var billig!

Hva kan du skaffe en Sirocco til? :p

8910i er en fin telefon det også, men modellen 8910 (uten fargeskjerm) er da enda bedre synes jeg. Oppløsninga er jo ikke den beste på 8910i.

7299062[/snapback]

sirrico er dyrere, men dette er hong kong modeller. Ja, kjøper ikke fra andre enn de med 99% sikkeret osv.

uansett, er det veldig ille pris? prøver å se om han jeg driver å pruter heftig med nå vil sende. Hvis ikke har jeg tilbud om en fra statene til litt høyere pris.

Men er denne telefonen så risikabel?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...