mrdellorto Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Jeg må finne maskinens ID-nummer for å få tilgang til det trådløse nettet der jeg bor. Noen som vet hvordan man får det frem? (og som skjønner hva jeg mener?) tror det ligger i registeret, og vet man finner det gjennom cmd. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 (endret) for det første hæ? ID nummer? mener du ikke mac-adresse? (altså adressen til trådløs korte ditt) Den finner du i vertfall på denne måten start-kjør-cmd-getmac Endret 14. november 2006 av VikinGz Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Jeg regner også med det er MAC-adressen du mener. Den finner du ved å høyreklikke på ikonet for det trådløse kortet (nede i høyre hjørne), velg "status", velg så "støtte" og deretter "detaljer". MAC-adressen er den øverste (fysisk adresse). Lenke til kommentar
mrdellorto Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 herlig, var akkurat dette jeg mente. SÅ, til der store prublemung. Finnes det en måte jeg kan _endre_ MAC-adressen på? (Jeg har flyttet utenlands til et land som tydeligvis ikke liker den norske måten PCer er laget på) Lenke til kommentar
V-by Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 alle pc-er er laget ganske likt Og MAC adressen er vel satt sammen på samme måte uansett hvor i verden du er... Lenke til kommentar
mrdellorto Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 stop trying to help me and help me. Kan MAC-adressen endres? Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Du kan jo prøve dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå