Pysj Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Å vise frem mobiltelefonen tiltrekker kvinner - tror menn. Les mer Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Jo mer tekniske mobilene er, jo mer tiltrukket er kvinner visstnok av de mannlige eierne. .. tror menn. Tja, jeg vet ikke om det er den hele og fulle sannheten. Å vise frem mobilen som "påfuglfjær" fungerer nok ikke spesielt bra som sjekkemetode siden menn ofte er mer facinert av det tekniske enn kvinner. Kvinner ser kanskje mer på designet enn å høre på de tekniske spesifikasjonene. Men det kan være andre grunner til å vise frem mobilen enn "skrytefaktoren". Hvis man er litt nervøs og redd for pinlige pauser i samtalen så kan det å vise frem mobilen være en (desperat) utvei fra sånne situasjoner. Ellers så kan jeg bekrefte at det ikke bare er menn som stolt viser frem de nye mobilene sine på fest. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 er vel med mobiler som med biler dyr mobil, mye penger å bruke/dyr bil, mye penger å bruke... og påfuglfjær er nok rette ordet å bruke uansett. Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 haha, jeg viser ikke frem mobilen min. Haha, så teit. Men mobiler koster jo penger det også, spørs egentlig hvilken mobil du har. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 hahaha... En kompis av meg er akkurat slik. Kommer han i prat med ei jente, vil han etterhvert garrantert begynne å prate om mobilen sin Lenke til kommentar
mkon Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Så lenge tlf har vibrering så hvorfor gidde skryte :!: Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Med min nødproviant av en telefon for øyeblikket (Nokia 3330) så er det nærmest sosialt selvmord å dra den frem. Hadde ikke en gang tatt den med på date... Men alvorlig talt, ville aldri hatt briefa med mobilen uansett hvor high-end den var. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg