Scottie Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Jeg har i flere år brukt Palm T3, og vært meget fornøyd med denne. Nå krever arbeidsgiveren min at jeg går over til å bruke en windows-basert pda. Er det noen som har forslag til hva jeg skal velge? Noe av det jeg har likt gdt med palmen er det solide materialet den er laget av. Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Mange gode å velge i. HP, Fujitsu Siemens og Dell har vel det største utvalget. Hvilken prisklasse og hva skal den inneholde? GPS?, WLAN?, Blåtann? Lenke til kommentar
Scottie Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 Jeg trenger ikke GPS, men wlan er det greit med, men blåtann er nødvendig. Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Gå inn i prisguiden og søk der. Velg BT og Wlan så finner du ca priser. Når du finner noen som ser greie ut kan du søke på google. Feks +RH1950 +review. Du finner da mange tester av produktet du er ute etter. Jeg tipper at det du leter etter begynner på ca 3000 kroner. https://prisguiden.no/vis_kategori.ph...25&submit=S%F8k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå