Gå til innhold

COD3 vs GOW

henrikr

Anbefalte innlegg

Enig at CoD3 er kult, en helt syk verden du faller inn i med konstant action, å du skal lete lenge etter mer kaos på skjermen. Historien er som alle kjenner fra før av. Å man blir aldri lei av og jakte på tyskere i skogen ;) SP deler er kansje litt kort, men MP delen river skinnet av pølsa :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Jeg snur meg fram og tilbake og er i ekstase hvor bra frameraten er. Nå er andre verdenskrig brukt utallige ganger, men jeg syntes COD3 fortsatt har kommet med noe nytt. Grafikken er nydelig, gameplayen er herlig og andre verdenskrig hørtes nydelig ut i 5.1 surround.
Hoooi, jeg har ganske mange innvendinger her:

-Frameraten er veldig ofte ute å kjører, iallefall når det er mye som skjer på skjermen.

-Call Of Duty 3 bringer vel ikke veldig mye nytt til bordet, minigame-ene de har lagt inn er ganske døve greier; jeg falt iallefall ikke for det. Andre verdenskrig er strengt tatt brukt opp, selv om Call Of Duty-serien har gjort den bedre enn de fleste andre.

Gleder meg dog til multiplayer-delen, singleplayer er helt "ok", ikke noe ekstravagant. Har ikke testet Gears of War ennå, så det skal jeg ikke uttale meg om.

Lenke til kommentar

Har sykt lyst på CoD3, men samma har jeg liksom også med GoW, så veit ikke helt hvem jeg velger.. Orker nemlig ikke å kjøpe begge..

Alltid vært fan av krigspill/filmer, så jeg har spilt alle CoD og Medal Of Honor spillene mange ganger, så er det noe nytt å hente i nr 3 bortsett fra utseende? (Tenker på SP-delen)

Og kan noen si noe om musikken i CoD3? Digget nemlig musikken i nr2. :)

Det som gjør meg mest usikker er at jeg leser her at historien skal være kjedelig i GoW, noe som er kjipt siden man kan fort gå lei et spill som bare er pent, men mangler dybde... som Prey.

MWN, det som veier opp i GoW er rett og slett fordi det ser så sykt kult ut, hehe :)

Den som overbeviser meg får nummeret mitt. (!)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

E-wok, campain er, i mine øyne, ikke nok for å rettferdiggjøre et kjøp.

Spillet er veldig linært og du er veldig begrenset til hvor du kan gå (usynlige vegger overalt), og synes det har litt vel mange bugs her også. I tillegg er den nye crazy-ass game-mechanicen deres (f.eks rotèr høyre analog for å padle) ganske jalla.

[EDIT: I tillegg vil jeg nevne at det er et mirakel at de Allierte vant krigen, når samtlige av deres soldater løper rett inn i fiendens kuler. Og det faktum at Tyskere var i stand til å se tvers gjennom røykgranater må ha ha gjort det det desto vanskeligere.]

Endret av Slettet-t9DveYkZ
Lenke til kommentar

Er det bare jeg som sliter med dette?: Det er ingen lyd i center høyttaleren min på Cod3.. Ellers er lyden rå. Helt konge faktisk. Men det sliter jo veldig at center er helt stille.

Online delen på cod3 er jo uferdig. Den er sykt konge når man først klarer å joine en kamp, men det tar jo 10-15 forsøk.

Geow kjøper jeg på fredag (hvis jeg finner det noen steder vel og merke..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...