Gå til innhold

Trenger råd til å få fart igjen!

.Net_Error

Anbefalte innlegg

Har dere noen forslag å komme med når en bedrift slutter å selge om metoder for å komme seg inn på "lasset" igjen?

Min problemstilling er at jeg drev en data-nettbutikk før som fikk mye trafikk. Den var hårfin fra jeg tjente en normal månedslønn men så gikk det i retur. Kanskje jeg brukte for mye kapital til å investere i nyere utstyr som skulle effektivisere nettstedet mer, en å holde det lille som var opptjent til senere. Uansett så fikk jeg noen kunder som handlet på kreditt å disse betalte ikke for seg, det var noen titusener som ble utestående. Så går det til den andre visa når jeg ikke får betalt importøren så får jeg ikke handle mer på kreditt der å da er det forsåvidt slutt. Kundene overfører jo ikke på forskudd.. å det er noe jeg ikke ønsker heller.

Det er jo litt dumt, for jeg jobber for meg selv å da må jeg skape min egen inntekt til levebrød.

Har ikke lyst å slutte med butikken for jeg har jobbet som en djevel i snart 2 år for å dra i gang alt dette så har jeg handlet inn massevis med kontorutstyr også. Har spart opp massevis av penger fra den tidligere jobben til dette så går det i vasken!

Ok, er sikkert mange fler som sitter i samme situasjon rundt om i landet og kanskje på forumet her. Hører gjerne en debatt om dette og en FAQ om back to business.

Vil ikke ha sure kunder og importører fordi det ikke fungerer så bra lenger....

En siste løsning er at jeg eier en bil til ca 120.000 kroner som jeg eier selv og den er uten lån. Men selge denne er en risiko for seg selv for da har jeg plutslig ingenting om det ryker en gang til :sad:

Skriv noen tips da vel! røyker meg snart ihjel her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En av fordelene ved å være ansatt i en bedrift er at du kan bruke sykemelding hver gang du har lyst på feie å likevel få 20.000 utbetalt!

Tror drøye meg det er på tide med influenasa nå -> helt frem til Januar 2003!

Men driver du enkeltmannsforetak for du vel ikke råd til julegaver i år..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...