Sidious Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Jeg föler også at jeg ofte er for snill. Jeg går med på ting jeg ikke vil, eller sier meg enig med noen fordi jeg er redd for å såre de med å väre uenig. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Jeg har det samme. Legen min mente at jeg gikk og var stresset, som førte til at nakke muskler og generelt var strammet hele tiden, som førte til at jeg hadde vondt i hode hele tiden untatt når jeg sov. kjipt :/ Har ingen spesielle midler mot det, ellers sa han at jeg måtte begynne å trene, noe jeg gjør hver dag , 1 time. Gjort i 1mnd, hjelper ikke noe særlig , tror jeg =/ Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Den største "fienden" her er deg selv. Spør deg selv hvor ofte du hever et øyenbryn over å se andre mennesker, slik som du føler at de ser på deg. Hvor mange tenker du stygt om i løpet av dagen? Ikke så mange vil jeg tro, om noen i det hele tatt, og det må du ikke tro at andre gjør heller. Å vurdere andre opp mot seg selv er en del av det å være menneske, men få om ingen tenker stygt om deg. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Sånn kan jeg også ha det i perioder. Merker jeg nesten blir redd andre mennesker. Tenker at alle ser rart på meg og jeg er ikke verdt en dritt her i verden. Jeg vet ikke hva det kommer av. Men veldig plagsomt når det oppstår. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Jeg har det slikt stort sett hele tiden, jeg tenker gjerne på dager, ja kanskje uker i forveien hva jeg skal ha på meg, hva jeg skal si og hvordan jeg gjør det! Jeg føler det er noe som mangler i livet mitt. Dette er definitivt forsvarmekanisme, ihvertfall hos meg. Jeg ble ofte mobbet på barneskolen, og på ungdomsskolen har det blitt bedre, men jeg føler fortsatt at enkelte går bak ryggen min, og ser rart på meg. En slags paronia, jeg må tenke over absolutt alt før jeg utfører aksjonen, uansett om det dreier seg om å snakke, gjøre noe, til og med å svare på ett spørsmål fra læreren. Har ikke blitt kvitt det, så jeg kommer til å følge med i tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå