sl45i Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Hvis det er mindre en 30 dager siden du kjøpte xbox på elkjøp kan du nå stikke nedom med kvitteringen og få dead or alive 3 og halo GRATIS! Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Jaha???? Hvorfor det??? Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Ikke spør om hvorfor. Det sier seg vel selv. Må jo være et reklametiltak. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Dette må de da tape no veldig på....?? Lenke til kommentar
s@ndm@n77 Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Det er Elkøps prisgaranti. Dersom du kjøper et produkt på Elkjøp og prisen settes ned der eller i en annen lokal konkurrent innen 30 dager etter at du har kjøpt den får du pengene tilbake, eller i dette tilfellet Halo og DOA3 med på kjøpet for 1699.- Det er ikke en spøk. Ta med kvitteringen!!!¨ Lenke til kommentar
sl45i Skrevet 13. november 2002 Forfatter Del Skrevet 13. november 2002 jeg kjøpte endog maskinen min i forrige uke med prisgarenti mot space world.. fikk da med et valgfitt spill.. når jeg i går tok med meg kviteringen fikk jeg halo OG do3.. elkjøp har fått disse spillene av MS gratis så kontrollen på hva dem gir ut virker noe slapp.. det vil si at jeg fikk ikke noe stempel eller noe på kviteringen min så er ganske sikker på at hvis jeg hadde hatt lyst kunne jeg fint ha hentet spillene en gang til.. Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 ja så gjør det da.. og si fra om det virker. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Quote: Den 2002-11-13 11:30, skrev sl45i: når jeg i går tok med meg kviteringen fikk jeg halo OG do3.. elkjøp har fått disse spillene av MS gratis så kontrollen på hva dem gir ut virker noe slapp.. Service :smile: Lenke til kommentar
aschj Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Desperasjon? (Fra microsofts side) Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Quote: Den 2002-11-13 13:00, skrev aschj:Desperasjon? (Fra microsofts side) Sony kontrer å kommer med en bundle snart Lenke til kommentar
Chester Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 ARRRRGHHHHH og jeg som kjøpte den på yeees.com sin butikk :'( Lenke til kommentar
Chubakabra Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Quote: Den 2002-11-13 08:49, skrev s@ndm@n77:Det er Elkøps prisgaranti.Dersom du kjøper et produkt på Elkjøp og prisen settes ned der eller i en annen lokal konkurrent innen 30 dager etter at du har kjøpt den får du pengene tilbake, eller i dette tilfellet Halo og DOA3 med på kjøpet for 1699.-Det er ikke en spøk. Ta med kvitteringen!!!¨ Tja...iallefall en blanding av prisgarantien og 30 dagers tilbakeleveringgarantien. Hvis det er under 30 dager siden du kjøpte den, så kan du jo bare levere den inn, få pengene og kjøpe ny på tilbud (enten det er hos elkjøp eller ikke). I dette tilfellet er det vel enklere for elkjøp å bare levere ut de to spillene, og slippe å få en hel del tilbakeleverte maskiner som de ikke selger til fullpris...og JA det funker helt fint, var raskt ute på mandag selv... Chubakabra Lenke til kommentar
Amped Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Jeg kjøpte xbox denne uke med doa3 og halo på elkjøp til kr 1690,- kan jeg altså dra og hente to eksemplarer til? [hehe] ...altså... er det slik at tilsvarende produkt har vært billigere et annet sted? (og derfor har elkjøp bestemt seg for å gi bort spilla?) Lenke til kommentar
Amped Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Gjelder dette hele landet? (spes.tr.heim...) Lenke til kommentar
sl45i Skrevet 14. november 2002 Forfatter Del Skrevet 14. november 2002 ja dette gjelder hele landet! I tilbudsavisa som ble sendt ut forrige mandag ble bare doa3 nevn men på siden nettsiden til elkjøp http://www.elkjop.asap-asp.com/is-bin/INTE...roductpage_text står det at begge spillene følger med.. Lenke til kommentar
Amped Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 ...det var akkurat denne pakken jeg kjøpte hos elkjøp! (inkl. doa3 & halo) siden du sier at man kan få igjen to spill grunnet prisgarantien, betyr jo det at dette produktet har vært billigere et annet sted! og jeg må vel komme med bevis til elkjøp om at det har vært billigere et annet sted!? er du i hele tatt sikker på om jeg kan få et nytt doa3 og et nytt halo når det var akkurat denne pakken jeg kjøpte tidligere denne uka? (pakken med de to spilla inkl...) Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Quote: Den 2002-11-14 17:13, skrev Amped:er du i hele tatt sikker på om jeg kan få et nytt doa3 og et nytt halo når det var akkurat denne pakken jeg kjøpte tidligere denne uka? (pakken med de to spilla inkl...) Noen butikker merker kvitteringene inne på datasystemet for de som har fått utlevert spill på 30 dagers returett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå