maxell Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Jeg har et 128mb MSI GeForce 4 4200ti, dette har jo gått ut på dato for en god stund siden nå. Noen store oppgraderinger er ikke maskinen min tjent med, da det i praksis vil si bytte ut alt bortsett fra PSU, og da kan jeg like godt behold maskinen som den er og heller kjøpe en ny når den tid kommer. Jeg har tilgang til et 128mb XFX GeForce 6200. Dette støtter Vertex Shader 3.0 i det minste, slik at jeg har muligheten til å spille spill av nyere dato (på lav oppløsning riktignok). Mitt Geforce 4 klarer jo ikke brasene med Battlefield 2 pga manglende shader-støtte. Er det noen her som har noen formening om hvilket av disse kortene som yter best. 6200 er jo et lavbudsjettkort, mens 4200ti var jo super i sine glansdager. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Se på Core speed og minne MHz'en så finner du ut det Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 6200 yter nok en del bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå