Åsmund Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 (endret) Hei. Jeg har lyst på en billig kontor pc for å få systemet i orden. Har server og htpc, men mangler altså en vanlig pc. Den skal bare brukes til å skrive ut bilder, redigere bilder, kansje litt videoredigering, surfing osv. En spillpc får jeg se om jeg handler seinere. Jeg vil at den skal være så billig som mulig. 1000-1500. Jeg har mus tastatur skjerm kabler osv. Jeg tenkte å gå for denne: http://www.bruktmarked.no/annonse.php?a=72468 Tror dere den vil være ett bra valg? Endret 14. november 2006 av Åsmund Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Hei, det er en slik pc vi hadde på skola jo Har aldri i verden vært så sint på en pc som den :@ Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 var det mye galt med den på HW delen? Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Vet ikke helt men ingen av de så ut til å funke helt bra. Alt fryste i noen millisekunder tid til ofte og flere i klassn klagde på det. Så jeg vet ikke helt om jeg ville ha valgt den. Men det kan jo bare vært ett parti med de pcene, også er det ikke sikkert det er akurat 100% samme komponenter i de *Jeg har en jeg selv selger til 2000 + - Men så lenge det ikke er lov til å reklamere for salg her så kan jeg ikke gi deg noe link her inne* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå