Gå til innhold

fant en kullvogn.

Fotofashion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er stor fan av nedbrutte, gamle ting som nedlagte industriområder eller gamle havneområder. Jeg likte derfor bildet fordi det ga inntrykk av noe kulturelt som har foregått. Skulle ønske det var større kontraster mellom gjenstandene du fotograferte og bakgrunnen slik at det vistes tydeligere, men dette kan også bli en del av sjarmen i bildet.

Min konklusjon: Jeg skulle ønske det var noe annerledes, men ellers likte jeg det:)

Endret av FotoFox
Lenke til kommentar

Henger meg med på resten, jeg liker bildet, er fan av slike settinger og snøen og skumringslyset skiller bildet litt ut fra mengden, selv om motivet gjerne kunne stått litt mer ut. Men etterhvert som ting eldes blender det vel mer inn og, så det er kanskje naturlig.

OT:

er litt enig i at vognen "smeltet" kanskj elitt lett inn i omgivelsene men jeg likte også det kulinariske (?) med bildet

7281532[/snapback]

kulinarisk (av lat. culina, kjøkken), som har med kokekunst og matlaging å gjøre; om måltid: utsøkt.

Dette bildet er kanskje mer kull-inarisk.

Lenke til kommentar

Lekker nostalgisk stemning her, veldig behagelige fargetoner. Jeg er enig i at vogna smelter litt inn i bakgrunnen, men en ørliten selektiv justering av f.eks. curves eller levels kan fremheve den. Bare en liten punch i kontrasten akkurat der. Kanskje et tettere utsnitt også.

Ellers har jeg ikke stort å pirke på.

Lenke til kommentar

Syns ikke det er så ille at vogna "smelter inn i bakgrunnen". Det gjør at man oppdager nye ting hele tiden og gir en mer langvarig opplevelse. Men det er muligens bare litt sære meg.

Men flott bilde, perspektivet kunne du kanskje eksprimentert litt med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...