Fotofashion Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 fant dette langs en berg sti, ferdsel på eget risiko sto det der.. var fult av is og steinras... Dessverre var det skumring da jeg tok bildet.. men syns jeg fikk noe ut av det. Lekte meg litt i ps som dere kan se. Lenke til kommentar
FotoFox Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 (endret) Jeg er stor fan av nedbrutte, gamle ting som nedlagte industriområder eller gamle havneområder. Jeg likte derfor bildet fordi det ga inntrykk av noe kulturelt som har foregått. Skulle ønske det var større kontraster mellom gjenstandene du fotograferte og bakgrunnen slik at det vistes tydeligere, men dette kan også bli en del av sjarmen i bildet. Min konklusjon: Jeg skulle ønske det var noe annerledes, men ellers likte jeg det:) Endret 14. november 2006 av FotoFox Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 er litt enig i at vognen "smeltet" kanskj elitt lett inn i omgivelsene men jeg likte også det kulinariske (?) med bildet Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Henger meg med på resten, jeg liker bildet, er fan av slike settinger og snøen og skumringslyset skiller bildet litt ut fra mengden, selv om motivet gjerne kunne stått litt mer ut. Men etterhvert som ting eldes blender det vel mer inn og, så det er kanskje naturlig. OT: er litt enig i at vognen "smeltet" kanskj elitt lett inn i omgivelsene men jeg likte også det kulinariske (?) med bildet 7281532[/snapback] kulinarisk (av lat. culina, kjøkken), som har med kokekunst og matlaging å gjøre; om måltid: utsøkt. Dette bildet er kanskje mer kull-inarisk. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Dette bildet er kanskje mer kull-inarisk. 7281705[/snapback] hm.. kanskje jeg tar feil men mener å huske at det er et ord som ligner på kulinarisk (derfor spørsmålstegnet etter ordet) som betydde noe slikt som nostalgisk elle rlignende... Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Det kunne kanskje blitt bedre med ett annet perspektiv? Jeg syns snøen og forgrunnen tar for mye oppmerksomhet i bildet. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 takker til alle svar.. Juliess: tenkt meg tilbake dit for å ta bilde når det faktisk er lys .. får se om det er mulig med andre vinkler.. mellom vogna og stupet så har jeg bare 2 m å gå på.. Litt skummelt Lenke til kommentar
riktig Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Lekker nostalgisk stemning her, veldig behagelige fargetoner. Jeg er enig i at vogna smelter litt inn i bakgrunnen, men en ørliten selektiv justering av f.eks. curves eller levels kan fremheve den. Bare en liten punch i kontrasten akkurat der. Kanskje et tettere utsnitt også. Ellers har jeg ikke stort å pirke på. Lenke til kommentar
maxM Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Syns ikke det er så ille at vogna "smelter inn i bakgrunnen". Det gjør at man oppdager nye ting hele tiden og gir en mer langvarig opplevelse. Men det er muligens bare litt sære meg. Men flott bilde, perspektivet kunne du kanskje eksprimentert litt med. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 ok gjorde en annen versjon.. prøvde å gjøre vogna skarpere.. Lenke til kommentar
maxM Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Likte første versonen bedre jeg da men.. skal ikke være enkelt å gjøre alle fornøyd Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 det skal aldri gå ant heller det.. det er det som er så flott med kunst Lenke til kommentar
Mottiman Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Syns vognen skulle vært i et annet perspektiv, men ellers flott bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå