Gå til innhold

Se & Hør, nettutgaven ; Patetisk?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105476
Norge er vel det mest spesielle landet når det kommer til aviser og magasiner. Bare så det er sagt. Vi får aldri nokk.

7282080[/snapback]

Norge er nok ikke unikt når det gjelder ukeblader :p

Lenke til kommentar

Tyskland er jo helt utrolig når det kommer til kjendisstoff. Tror ikke jeg har vært i Tyskland en eneste gang, uten å se store overskrifter som f. eks "Jennifer Aniston fikk en buse i nesa", "Mette-Marit gikk på dass alene - gikk tom for dasspapir" osv.

Ellers synes jeg Se og Hørs nettutgave er, hvis mulig, enda verre enn papirutgaven.

Lenke til kommentar

Mener jeg hørte om et intervju med en redaktør i ett eller annet tysk ukeblad, der han helt åpent kunne fortelle at dersom det ikke var noe interessant å skrive om en kjendis (Mette Marit fks.), så fant de bare på noe. :)

:ermm:

Forferdelige blader. Er skikkelig ille i Tyskland, men de er neimen ikke helt borte her i Norge heller. Hver eneste uke prydes forsidene av kongelige, og Sven-O. Kunne virkelig ikke brydd meg om hva de gjør fra dag til dag. Så en gang de hadde et digert tosiders oppslag om at en av de kongelige barna (Ingrid Alexandra elns.) brukte mammas leppestift. :roll:

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Her og Nå er muligens verre. I hvert nummer går redaktøren, Rhino Rådahl, ut og roser alle slags kjendiser. "Du lot det swinge - Bettan (...) Rosebukett avsendt". Er forresten fast kjøper av Her og Nå. Må ha programoversikten. :ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...