Patience Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Har fulgt litt med på Se & Hørs nettugave; Er det bare pupper og truseløse kjendiser de i det hele tatt bryr seg om? Jeg må bare si at det er den mest talentløse nett"avisen" jeg har sett noen gang. Hva mener folket? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Se og Hør er ganske patetisk i papirformat også Lenke til kommentar
Patience Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 Ventet på det svaret Men nettutgaven er ekstrem!! Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Ventet på det svaret Men nettutgaven er ekstrem!! 7281976[/snapback] Kan hende det, aldri sjekka. Eneste jeg husker er den patetiske debatten om å kalle siden seoghor. Uansett, du trenger ikke å se på den veit du Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 De tjener tonnevis av penger ved å lyge...... Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Var innom der nå nettopp... virket helt håpløst, bare kjendisartikler og enda mer reklame. Hele siden så ut som søppel. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Likevel er det mange som kjøper det hver uke. Sier litt om norges befolkning.. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Norge er vel det mest spesielle landet når det kommer til aviser og magasiner. Bare så det er sagt. Vi får aldri nokk. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Sånne blader leser man på legekontoret vist det ikke er noe bedre å se i.. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Norge er vel det mest spesielle landet når det kommer til aviser og magasiner. Bare så det er sagt. Vi får aldri nokk. 7282080[/snapback] Norge er nok ikke unikt når det gjelder ukeblader Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Norge er vel det mest spesielle landet når det kommer til aviser og magasiner. Bare så det er sagt. Vi får aldri nokk. 7282080[/snapback] Norge er nok ikke unikt når det gjelder ukeblader 7283525[/snapback] Tror de er ganske ville etter kjendisstoff i bl.a. Tyskland og England også. Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Tyskland er jo helt utrolig når det kommer til kjendisstoff. Tror ikke jeg har vært i Tyskland en eneste gang, uten å se store overskrifter som f. eks "Jennifer Aniston fikk en buse i nesa", "Mette-Marit gikk på dass alene - gikk tom for dasspapir" osv. Ellers synes jeg Se og Hørs nettutgave er, hvis mulig, enda verre enn papirutgaven. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Mener jeg hørte om et intervju med en redaktør i ett eller annet tysk ukeblad, der han helt åpent kunne fortelle at dersom det ikke var noe interessant å skrive om en kjendis (Mette Marit fks.), så fant de bare på noe. Forferdelige blader. Er skikkelig ille i Tyskland, men de er neimen ikke helt borte her i Norge heller. Hver eneste uke prydes forsidene av kongelige, og Sven-O. Kunne virkelig ikke brydd meg om hva de gjør fra dag til dag. Så en gang de hadde et digert tosiders oppslag om at en av de kongelige barna (Ingrid Alexandra elns.) brukte mammas leppestift. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Her og Nå er muligens verre. I hvert nummer går redaktøren, Rhino Rådahl, ut og roser alle slags kjendiser. "Du lot det swinge - Bettan (...) Rosebukett avsendt". Er forresten fast kjøper av Her og Nå. Må ha programoversikten. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Her hjemme kjøper vi også Her&Nå fast hver uke, og programoversikten er grei å ha, og da skal jeg heller ikke nekte for at jeg blar gjennom hele bladet når jeg først er i gang. Det betyr dog ikke at jeg er noe stor fan av alt som står der. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Hvorfor ikke bare bruke Sesam.no som en programoversikt? Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Se og hør nettutgaven = masse flotte, lettkledde damer og nesten ingen tekst. Egentlig ganske patetisk, men det hender jeg switsjer innom. Lenke til kommentar
Katabombos Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Se og hør er patetisk, jeg kan ikke fatte at noen finner det interessant å lese om hva en haug dumme kjendiser har for seg... Lavkultur på sitt aller verste spør du meg. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Grøss Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Norge er vel det mest spesielle landet når det kommer til aviser og magasiner. Bare så det er sagt. Vi får aldri nokk. 7282080[/snapback] Du har aldri vært i England eller Tyskland, du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå