Bahamut Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 (endret) Lurer på hvorfor ikke kortene blir levert med 1 HDMI istedenfor den ene av de 2 DVI kontaktene... 7296221[/snapback] Å jeg fikk ingen 6 pin kontakter (overganger) med i bundelen til XFX kortet! Siden jeg kun har en 6 pins kontakt på PSU'n måtte eg ut å kjøpe det, dette var dårligt! Hadde forventet bedre av XFX. Heller fikk jeg ikke noen spill med, å spillene på driver CD'n er jo latterlige! 3-4 år gamle spill?!?! Endret 16. november 2006 av Bahamut Lenke til kommentar
Intern Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Gå til nVidia og last ned. Kjøp MIST 600W den er nice Hva hadde det egentlig med min post å gjøre? :S Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 (endret) men aligavel kunne du ikke vente noen få timer for 8800 kortet hvem sikter du til?, om det er historien min med databutikken har jeg overhodet ikke ventet noen timer ekstra. edit Joda, jeg kan endelig hente korte i dag ser det ut som. Da blir det tre dobble espresso og testing 7294930[/snapback] Hehe, var det ikke du som blandt annet lurte på hvorfor ikke komplett hadde langt ut 8800 kort? Så sa jeg at de venter vel til den offesiele lanseringen kl 20.00? Du orket ikke å vente på dem å kjøpte heller ifra databutikken? Jeg ventet til kl 20.00, kjøpte kortet da å fikk det på fredag Du fikk det først idag? Endret 16. november 2006 av Bahamut Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 (endret) Ok, nå er jeg med. Jepp, dreit meg ut en rekke ganger med denne bestillingen Endret 16. november 2006 av simalarion Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Jepp. men jeg handler ikke fra komplett. bestilte 2 grafikk kort. og et hovedkort. de sendte meg 4 grafikk kort. og 2 hovedkort. kom jo på 16 0000. jeg sendte en email til dem. etterpå ringte jeg. sa til dem at dette var feil. det jeg måtte gjøre.. var å hente ut pakken. betale 16 000. sende pakken i retur. få tilbake pengene. dette skjedde jo absolutt ikke. har ikke 16k liggende. pakken ble sendt i retur av posten. jeg fikk "bot" på 400 kr for uavhentet pakke. 7284161[/snapback] Kan tenke meg Komplett får nok av henvendelser fra folk som dobbeltklikker på "kjøp" og ikke ser helt etter hvor mye som spretter opp i handlekurven.. Sånne feil skjer ikke av seg seg selv, datasystemet deres skal være ganske dustesikkert.. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Hva er denne tråden egentlig om ahahhaha. En skikkelig halo i luken tråd Lenke til kommentar
John Deere Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 (endret) Litt off topic fra min side. Ringte MPX på tirsdag for å høre om det var lenge til EVGA 8800GTX kom på lager. Kortene hadde stått som ubekreftet i lengre tid med dato i dag. Mannen på MPX sa at nå hadde jeg flaks. Det hadde nettopp kommet inn to stykker, og hvis jeg ville kunne han opprette en ordre til meg. Han kunne garantere at kortet skulle gå i posten samme dag. Etter ca en halv time så får jeg ordrebekreftelsen på e-post. I dag (torsdag) begynner jeg å ane ugler i mosen da jeg enda ikke kan se å ha mottatt noe leveringsbekreftelse… Tar en kjapp telefon til deres salgsavdeling og treffer på nytt på et fyr som forteller meg at kortene kommer på lager den 24 november. Etter å ha forklart min situasjon kan han fortelle meg at det må ha skjedd en glipp.. Litt useriøst av en så stor butikk som MPX.. Bestilte i stedet et XFX 8800GTX kort på Netshop, så jeg kan bli aktiv i denne fantastiske tråden Endret 16. november 2006 av Alcoholiday Lenke til kommentar
smy Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 (endret) Det som skuffe meg med dette kortet er bundle.Det kunne driver og kort som er med hadde være kjekt med et spill i elns si sånt pov har dark messis spillet. Dette er svært skuffen Endret 16. november 2006 av lordsmygen Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Det som skuffe meg med dette kortet er bundle.Det kunne driver og kort som er med hadde være kjekt med et spill i elns si sånt pov har dark messis spillet. Dette er svært skuffen 7297070[/snapback] Er så enig, at de ikke engang legger med noen 6-pins kabler var meget skuffende! Men igjen, hadde kortet blitt dyrere da? Men det er jo spill med, skjekk driver CD'n, både Delta Force Land Warrior og F-16, men det er bare trial spill LØP Å KJØP! Lenke til kommentar
smy Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 jo men i forhold pov og asus korten så er veldig dårligt Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Må man koble strømmen på hver sin "grein"? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Må man koble strømmen på hver sin "grein"? 7300802[/snapback] Dette lurte jeg oxo på, men kobla like greitt i begge greinene. Det funker her iallefall Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Må man koble strømmen på hver sin "grein"? 7300802[/snapback] Dette lurte jeg oxo på, men kobla like greitt i begge greinene. Det funker her iallefall 7300922[/snapback] På min Mist 500 er det en kabel med to 6 pins kontakter. Og jeg koblet begge disse i kortet. Men nå 7 timer senere sitter jeg og blar igjennom bundelen, og der står det at den må kobles på to greiner. Men det fungerer fint her. I XFX bundelen var det jo med en demo av F-16, et spill som virkelig får vist potensialet til 8800GTX :- ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå