Gå til innhold

XFX geforce 8800 GTX info tråd

glowpipe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp. men jeg handler ikke fra komplett. bestilte 2 grafikk kort. og et hovedkort. de sendte meg 4 grafikk kort. og 2 hovedkort. kom jo på 16 0000. jeg sendte en email til dem. etterpå ringte jeg. sa til dem at dette var feil. det jeg måtte gjøre.. var å hente ut pakken. betale 16 000. sende pakken i retur. få tilbake pengene. dette skjedde jo absolutt ikke. har ikke 16k liggende. pakken ble sendt i retur av posten. jeg fikk "bot" på 400 kr for uavhentet pakke.

komplett xperience nummer 2. kjøpte en logitech g5 mus. den funka ikke. klarer ikke raske bevegelser i det hele tatt. og snakket med support fra logitech. de sa at dette var en produksjons feil. sendte mail til komplett. om dette. fikk til svar. "da må du bruke treige bevegelser i steden for raske" da var det takk og farvell med komplett. de 3 månedene før dette har jeg handlet for over 40 000 av dem. nice service.. not

Lenke til kommentar

Har aldri hatt et slikt problem med komplett, å jeg har kjøpt mye

ifra dem. Ifra pcutstyr så, ja bestilte mitt andre 8800 GTX kort ifra

pcutstyr på torsdagsmorning å jeg har enda ikke fått det. Det står

"melling om ordre" når jeg søker på kolli nr, så jeg vet ikke jeg.

Netshop er en annen god butikk, men litt rotete når jeg har sendt

ting i retur men det ordner seg altid.

Databutikken er litt useriøse, samme gjelder shg.no. MPX har jeg aldri kjøpt nie ifra, mest pga at hjemmesiden deres før var meget merkelig. Ellers liker eg startit.no, mest pga de holder til vedsiden av meg :) pluss har de en utroli god servic. Datakjeden er noen dyre folk :O

Men men, alt ordner seg jo

Endret av Bahamut
Lenke til kommentar
Det finnes bare en butikk som sender raskt, gang på gang har komplett vist seg å være den beste, eks vis du bestiller om morningen sender de ut varen med en gang den er ferdig plukket å pakket, pcutstyr venter til dagen er over.....dette kan bety en dag i forsjell.

er kjempeforøyd med komplett selv, bestilt for mange tusen der, men sist gang så tok den faktisk 2 dager før de i det hele tatt sendte varen, selv om den var på lager.. såå, komplett kan vel være treige som alle andre..

men som sagt, bruker aller helst komplett, kjempe service

Endret av Simkin
Lenke til kommentar
fortsatt mange som lurer på hvor og hvem som har gtx korta inne. dette er ikke en tråd om g80. men hjelp til de som leter

7282927[/snapback]

Da foreslår jeg at dere holdere dere til topic og at du, glowpipe, oppdaterer post nr. 1 flere ganger om dagen sånn at folk slipper å lete gjennom mange sider spam når det kommer :)

Lenke til kommentar

Missvisendet emne, burdet forandres til feks Oversikt over webshopper som har 8800 inne..

Når jeg leste emne troddet jeg dette var en tråd som skulle ta seg av teknisk info om XfX 8800gtx

Komplett har forøvrig både gtx\gts xfx inne. De har solgt et utrolig antall Gtx kort den sjappa der

http://www.komplett.no/k/search.asp?q=8800gt&fmb

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Det finnes bare en butikk som sender raskt, gang på gang har komplett vist seg å være den beste, eks vis du bestiller om morningen sender de ut varen med en gang den er ferdig plukket å pakket, pcutstyr venter til dagen er over.....dette kan bety en dag i forsjell.

7283049[/snapback]

stor hjelp i det når de har drit dårlig kunde service.

Lenke til kommentar

tanta mi jobber der (komplett) faktisk,handler ikke der selvom hun jobber der,hver gang noe er galt tar det en evighet og få orden på ting,hvis det er noe galt med noe jeg handla fra netshop er det bare og stikke innom og bytte varen,betaler litt extra for det isteden.

Endret av Nuvian
Lenke til kommentar
Er nettop det jeg betaler litt ekstra for noen ganger. Komplett har hatt en fortrefflig kundeservice over de 7 årene jeg har handlet hos dem.

Tviler på at det er noe annet en en glipp om du har opplevd noe annet.

7292087[/snapback]

men aligavel kunne du ikke vente noen få timer for 8800 kortet :p

Lenke til kommentar
men aligavel kunne du ikke vente noen få timer for 8800 kortet 

hvem sikter du til?, om det er historien min med databutikken har jeg overhodet ikke ventet noen timer ekstra.

edit

Joda, jeg kan endelig hente korte i dag ser det ut som. Da blir det tre dobble espresso og testing :thumbup:

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...