Intern Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 Når du sier pull/push, da mener du at push er før blokkene og pull er etter!? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Absolutt ikke. Det er snakk om vifter, om de skal dytte luft eller dra luft gjennom radiatoren. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 Aha, men siden det allerede sitter en 120mm vifte i front, er det ikke da lettere med kun pull? Så tar den vifta i front seg av push... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Er snakk om hvordan du velger å sette opp radiatoren. Du trenger ikke montere en ny vifte. Hvis du fester radiatoren til vifta i front, vil du få et push-oppsett. Hvis du så plasserer en ny vifte bakom, får du et push/pull-oppsett. Hvis du velger å flytte ordentlig på ting kan du sette radiator ytterst og vifte etterpå og få et rent pull-oppsett. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 Hmm...er ikke helt med tror jeg. Altså, hvis jeg skal ha 2 pa160 etter hverandre, hvordan skal jeg da sette viftene? Beholder den i front og setter en i mellom begge? Det du mener? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Du skal ikke ha 2 pa160 etter hverandre på den måten. Det blir bare tull. Du kan ha dem etter hverandre i vannkjølingen, men ikke slik at samme lufta blåses gjennom begge to. Da vil varm luft fra radiator en gå gjennom radiator to, og radiator to vil virke mot sin hensikt. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 Hvordan er kjølingen med en sånn da? Hvis den skal kjøle to Vmodda GTX'er og en E6600? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Dette har jeg ingen erfaring med. pa160 er en ganske spesiell radiator. Du kan prøve å høre på www.xtremesystems.org/forums? Lenke til kommentar
Intern Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 Nah, da må jeg registrere meg og skrive på engelsk Gidder ikke det nå, kan høre med stoolman! Men det er vel så og si ingen annen måte å gjøre det på for å få det internt...? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Du kan få den internt hvis du orker å kutte. Det er mulig å få det fint også, hvis du legger litt flid i det. Hvis du skal selge det kan du bare plassere to vifter der. Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Du har løsninger for ekstern plassering av radiatoren, da: http://vcore.dk/shop/productinfo.asp?id=2030 http://vcore.dk/shop/productinfo.asp?id=2114 http://vcore.dk/shop/productinfo.asp?id=2124 Tenkte på en 3-veis radiator selv med noe slikt Lenke til kommentar
Intern Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 De linkene funker forrsten ikke...man kommer bare til hovedsiden til vcore.dk når man linker derifra. Du kan evt linke bildene... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Link nummer 2 og 3 funker. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 Går HTF 3.0 Ekstern holder (link #2) til den MIST tripell radiatoren tror du? Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Går du inn på www.vcore.dk og inn på radiatorer og tilbehør, er det en lignende for alphacool nexXxos-radiatorene. Disse er mistenkelig like Black Ice Pro-radiatorene, så kanskje de passer. Da har du i hvert fall mulighet til å plassere radiator oppå maskinen, og du får kun frisk luft fra utenfor kabinettet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå