Intern Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 Jeg gidder ikke legge ved bilde hver gang det blir en ny side... Skjæring tror jeg nok ikke blir aktuelt, siden jeg kanskje skal selge kabinettet om ikke så veldig lenge! Prisen har ikkeno å si så lenge det funker, så er det sagt... Hva er shroud forresten? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Hvis du ikke vil skjære i kabinettet legger du radiatoren på utsiden, og trekker slangene ut gjennom pci-braketter eller lignende. Shroud bruker du for å eliminere "dødpunktet" til viftene, og få bedre luftstrøm. Det er rett og slett en lufttett sjakt som gjør at du kan sette viftene litt lengre fra radiatoren. Dette funker garantert SVÆRT mye bedre enn reserator 2. Lenke til kommentar
Duality Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Mace vannblokken er god Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Maze 4 er svært god, men heldekkende i "SLI-modus" (en inngang foran og en bak") er mer praktisk når man kjørere SLI. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 (endret) http://nickfire.com/photo/watew/DSCF1805.JPG Her har du en god idé til hva du kan gjøre. Får selvfølgelig et par hull i kabinettet, men ikke så ille. Og dessuten: Hvor mye tror du du får for et velbrukt kabinett med en nypris på tusenlappen? Endret 20. november 2006 av Herr Brun Lenke til kommentar
Intern Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 (endret) Tenkt til å selge det innen familien så det går nok bra De så ikke så ille ut nei! Og trenger vel ikke å skru den fast heller... Går vel ann å bare sette den på noe så blir den holdt nede av egenvekten!? Har du flere sånne bilder BTW? Endret 20. november 2006 av Intern Lenke til kommentar
Duality Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Det går fett det! men ikke spesielt praktisk om du flytter på datamaskinen Lenke til kommentar
Intern Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 Det skjer så og si aldri...! Lenke til kommentar
Duality Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Hvorfor utsette? Kast deg over pcen nuh ;P Lenke til kommentar
Intern Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 Hehe, tja. Skjer vel ikke akkuratt i dag...siden datan står hos mamma og jeg bor hos pappa om dagen må jeg vente til onsdag med å komme på datan. Før jeg kan installere noe som helst må jeg få lønning, bestille og få varene! Innimellom det skal dama bo hos meg en helg, stoolman skal fikse litt på skjermkortene og jeg må få tid... Så det skjer nok ikke med en gang, men kanskje om 2 - 3 uker!? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Vel, i motsetning til på forbrukerpc-markedet generelt skjer ikke ting så voldsomt fort innen vannkjøling. Jeg ville satset på å montere en pa120.3 med shroud ved hjelp av stand-offs på toppen av kabinettet. Men pass på at du har plass under skrivebordet :!: Lenke til kommentar
Intern Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 Der har jeg vel en 40-50 cm å gå på ca... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Da er det null problem =) Hvis du ikke vil borre i kabinettet og "aldri" flytter på maskinen kunne du vel montert radiator i skrivebordet? Hadde vært veldig tøft! Så kan du bare legge den ned på siden om du skal på LAN eller lignende. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 Jepp, var jo derfor jeg hadde lyst på reserator2 siden den har designet med seg... Men da tror jeg at jeg går for det du sa, bare med MIST radiatoren... Lenke til kommentar
Intern Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 Da har jeg endelig fått tatt noen nye bilder som du kan se på... Bildene er i oppløsningen 1280x960 så det er sagt Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Det er mange som har en pa 160 i fronten av det kabinettet. Med 2x120mm vifter med shroud i "push/pull", så burde ytelsen være ganske tett opptil pa 120.2 Lenke til kommentar
Intern Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 Hvordan er det å sette to sånne etter hverandre da? Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Hvordan er det å sette to sånne etter hverandre da? 7339418[/snapback] vifte på begge sider Lenke til kommentar
Intern Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 Var det jeg tenkte på ja...men er det no smart å sette 2 radiatorer etter hverandre? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Var det jeg tenkte på ja...men er det no smart å sette 2 radiatorer etter hverandre? 7339533[/snapback] Det skader vel ikke, men er usikker på hvor mye det er å hente. Vil vel muligens være bedre med to radiatorer i pull enn en i pull/push. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå