Itw Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Heisann Skal kjøpe en barebone, som har sokkel LGA 775, men er veldig usikker på hvilken CPU jeg skal velge.. Pc'n skal jo brukes endel til spilling så.. Den støtter: Både enkel- og dobbelkjerneprosessorer i LGA775-formatet støttes (533/800FSB) Så jeg hadde planlagt Intel Pentium D 945 til denne, men etter som jeg har skjønt så blir den forferdelig varm? Å putte en forferdelig varm cpu inn i en barebone er jo ikke noen god ide.. Så om noen kunne gitt meg et forslag på hvilken cpu som kan være en god ide til en barebone på denne sokkeln så hadde det vært knall:) Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Tror det er bare å fyre på jeg. Visst den blir varm, så er det jo muligheter for å kjøpe en større kjøler. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 Ja men dette er jo en barebone, de kommer jo med egne kjøle løsninger, og er ikke så lette å bytte ut? Er snakk om denne barebone btw Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Egen og egen.. du bruker vel en annen kjøler til cpu? det er vel ikke med en egen kjøler for cpu i barebone din? Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Hvordan sokkel LGA775 CPU til barebone? Hvorfor kan ikke folk her på forumet lære seg å skrive? Lenke til kommentar
Itw Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 I XC-Cuben jeg har er det med en egen kjøler for cpu.. Så trodde at de fleste Barebone pc'er kom med ferdig kjøleløsning siden de er så små... Lenke til kommentar
Danny Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 jeg har en core2duo 6600 i min sd37p2 pleier ikke å gå over 60 grader,og din barebone er større så jeg vil absolut anbefale en core2duo 6600 Lenke til kommentar
Itw Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 Etter som jeg har skjønt så støtter ikke denne core2 duo... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå