Peavey Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Batteri indikatoren på startlinjen ble helt uten videre borte, finner ikke innstillinger for å få den tilbake. Noen som vet? Lenke til kommentar
lambiks Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Kan hende den forsvinner når du plugger i strømforsyninga. Har du sjekket det? Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Gå inn på kontrollpanelet og så strømalternativer/power options og trykk på advance fanen. Der kan du krysse av for at det ALLTID skal være et icon der selv om du bruker lader (da ser det riktignok litt annerledes ut. Er bilde av en liten ledning + et lyn. Håper der hjelper Lenke til kommentar
Peavey Skrevet 16. november 2006 Forfatter Del Skrevet 16. november 2006 Gå inn på kontrollpanelet og så strømalternativer/power options og trykk på advance fanen. Der kan du krysse av for at det ALLTID skal være et icon der selv om du bruker lader (da ser det riktignok litt annerledes ut. Er bilde av en liten ledning + et lyn. Håper der hjelper 7281238[/snapback] Det hjalp ikke eigull: Såklart har jeg ikke i strømforsyningen Lenke til kommentar
lambiks Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Det tok jeg ikke som et selvfølge, med tanke på at du ikke skrev noe om det. Men uansett, kan være noen strømsparingsprogramvare e.l. du nylig har installert som har gjort det. Bedre svar enn det kan jeg ikke gi. Lenke til kommentar
mysjkin Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 (endret) Begrenset hjelp, men det samme skjer for meg fra tid til annen, HP Compaq NC4200 win XP SP2.. Edit: Den dukker opp igjen etterhvert, men i kontrollpanelet står det at indikatoren skal vises. Jeg har ikke installert noe 3. part strømstyringsverktøy. M. Endret 16. november 2006 av mysjkin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå