Navyshark Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Kva er den desidert beste luft kjøle ribba til pentium 4 (478)? Størrelse, vekt og krav til bråkete vifte er ingen hindring. Tenkte på ein Swiftech CPU-kjøler, MCX4000B trur det må vere noko av det råaste innen luft kjøling... Skal då og ha ei Delta vifte, 323m³/time, 59 dB(A) Bråkar litt men det må me leve med.... Er dette det beste??? Lenke til kommentar
Hjelper'n Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Nja, du trenger vel nesten ikkje delta på den, kjøp en titan 80mm vifte når den kommer inn på microplex... deltaen brøker nokke sinnsykt, å du får "nesten" like god kjøling med titan vifte, det er en test av akkurat titan-vifte på en swiftec, på http://www.bit-tech.net se om du finner den på enelleranna plass der... Lenke til kommentar
zemtex Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Hei.. Har selv Swiftech MCX478 med 37dB vifta fra Papst, funker knall d!... I skrivende stund kjøles en P4 1.8 @ 2.4 til 30C :wink: Og dette er på laveste rpm(har rheostat). Bruker full rpm kun ved spilling.. En ting jeg har tenkt på er å kjøpe 120-80mm trakt fra 3dfxcool, og smekke en 12cm på MCX4000.... for eks..! MASSE luft, og lite støy.. Lurer du på noen spesielt, er d bare å spørre... MVH ZemteX Lenke til kommentar
Navyshark Skrevet 13. november 2002 Forfatter Del Skrevet 13. november 2002 Quote: Den 2002-11-13 11:38, skrev zemtex:En ting jeg har tenkt på er å kjøpe 120-80mm trakt fra 3dfxcool, og smekke en 12cm på MCX4000.... for eks..! MASSE luft, og lite støy.. MVH ZemteX Ikkje lite støy ved bruk av Delta vifte, 323m³/time, 59 dB(A) Men MYKJE!!!!!! luft EG HØYRER IKKJE KVA DU SEIER PC-EN BRÅKAR!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå