Gå til innhold

Er denne oppgraderings pakke noe bra?

Anbefalte innlegg

Hei er nå Veldig lei amd oppsettet mitt, det er både tregt og ustabilt har følgende komponenter:

HK: Msi k8n-neo4

cpu: AMD Athlon 3700+ socket 939

Ram 2gb crusial ram.

det jeg luerer på er å kjøpe dette oppgraderinsettet:

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=323784

Hva mener dere er lurt dette skal være til en spill/hjemme pc og har et ati radeon X1900gt skjermkort og 500 gb hd. Eller skulle jeg bare oppgradere prossesoren i det jeg allerede har? til en AMD 4600 x2?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes du først bør vurdere en reinstallasjon av XP om det er slik at treghet og ustabilitet er problemet. Husk backup.

Den prosessoren er jo glimrende til spill, og tåler normalt godt med klokking, jeg kjørte min 3700@270 100% stabilt på luft.

Om jeg var deg ville jeg vurdert å vente med en oppgradering til 8800 kommer ned i en fornuftig pris. Du kan spare mye på å tyne systemet ditt et halvt år til.

Lenke til kommentar

Vell har allerede reformatert pcen min og da er det jo fortsatt merkelig at den er så treg. men kan jo være at jeg har fått en prosessor som ahr en liten defekt da.

siden cpuen min ikke klarer å holde følge med en AMD sempron 3400 og det skulle den jo glatt ha klart og så tar det veldig lang tid for den å laste programmer og spill, minne brikkene er det ikke noe galt med prøvd i en annen pc med samme hovedkort, men med svakere cpu.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...