Kingsley87 Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Kjøpte min hp pavilion dv9074ea for noen uker tilbake. Nå vil jeg gjerne forsikre den, noen som vet hvordan dette gjøres? Jeg kjøpte pc'n ny av en kar fra hardware.no (annonsesalg).. Jeg fikk med et 1års garanti. Men hvordan forsikrer jeg den? Lenke til kommentar
02tom Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Kjøpte min hp pavilion dv9074ea for noen uker tilbake.Nå vil jeg gjerne forsikre den, noen som vet hvordan dette gjøres? Jeg kjøpte pc'n ny av en kar fra hardware.no (annonsesalg).. Jeg fikk med et 1års garanti. Men hvordan forsikrer jeg den? 7280985[/snapback] Hva skal du forsikre den mot? Tyveri?, selvpåførte skader som feks. miste den i gulvet etc? Tyveri går gjerne på innbo/ reiseforsikring og er du under 21 og bor hjemme så dekker vel forsikringsselskapet til mor/far evt dette. Dummie forsikring er bare bortkasta penger! Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Mot skader og slikt skal vel forsikres når du kjøper den.. Ellers kan du vel forsikre den ved en slaks tabbeforsikring. Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Er du høyskole- eller universitetsstudent kan du forsikre den gjennom Tekna. Lenke til kommentar
Loko Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Tror det kun er et fåtall (om noen) som er villig til å forsikre en pc i etterkant av kjøp. Den pc-forsikringen du kan få gjennom Tekna er KUN for tekna og er et tilbud gjensidige ikke tilbyr til andre. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 NITO har PC-forsikring for sine medlemmer. Usikker på om det kun gjelder studentmedlemsskapet, men det finner du nok fort ut av Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Du kjøper enkelt og greit en verdigjenstandsforsikring hos et forsikringsselskap. Men først burde du sjekke om ikke en event. innbo forsikring vil holde, altså en forsikring som du har fra før av mest sannsynlig. Lenke til kommentar
Kingsley87 Skrevet 16. november 2006 Forfatter Del Skrevet 16. november 2006 Takk for alle svar! Jeg skal nok sjekke dem ut. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 (endret) Du tropper opp på nærmeste og beste forsikringsselskap, også sier du: "Hei, jeg kjøpte meg en bærbar for et par uker siden. Jeg vil forsikre den mot tyveri og/eller skade, hva vil dette koste?" Vanskeligere er det ikke Endret 16. november 2006 av BeFs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå