Gå til innhold

Hva er det beste OS?

L2killer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er vitsen i å starte en slik tråd? når du vet at dette kun blir en

MS vs Linux/OS2? krangel. På linje med Amd-vs-Intel, PC-vs-MAC osv.

Enklest å lære seg? hva snakker du om hva vil du lære? :S

Flott at du skrev Hva er det beste OS

og ikke hvem er det beste OS :)

Blir utrolig sliten av de som konstant bruker dette feil, og muligens med vilje. Men du kunne ha omformulert og skrevet Hvilket OS er det beste. :)

Endret av vargaz
Lenke til kommentar

De sier jo at Mac sitt os er lettest og lære seg, hvis du ikke har noe erfaring fra før. Det nok også det mest stabile.

Windows sine, er kjent for å være mer ustabile, virus osv. Men du får ikke virus hvis du ikke åpner skjulte vedlegg og henger på så alt for mye pörr sider, samtidi som du bruker Opera eller Firefox som nettleser. Jeg bruker bare Windows, xp de siste årene. Syns det har fungert veldig bra, ingen virus ingen blåskjermer.

Man har jo også maange forksjellige Linux distrubusjoner, altså mange forskjellige Linux os som er gratis. De er sikre for virus, og stabile. Men jeg føler i hvertfall at det er for de som er litt mer datakyndige, for nybegynnere vil jeg tror det er lettere med pek og klikk, istedenfor masse kommandoer.

Andre os har jeg ikke peiling på..

Lenke til kommentar

Er ikke Intel mac et veldig dyrt OS?

Det går vel ikke ann å laste ned det, sånn som Windows,

laste ned operativ systemet og produkt key... :hmm:

Hva er vitsen i å starte en slik tråd? når du vet at dette kun blir en

MS vs Linux/OS2? krangel. På linje med Amd-vs-Intel, PC-vs-MAC osv.

Enklest å lære seg? hva snakker du om hva vil du lære? :S

Flott at du skrev Hva er det beste OS

og ikke hvem er det beste OS :)

Blir utrolig sliten av de som konstant bruker dette feil, og muligens med vilje. Men du kunne ha omformulert og skrevet Hvilket OS er det beste. :)

7280992[/snapback]

Og sånn som du klager og syter da :hrm:

Endret av L2killer
Lenke til kommentar
Det går vel ikke ann å laste ned det, sånn som Windows,

laste ned operativ systemet og produkt key... :hmm:

7281283[/snapback]

#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...