Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Skryt til Telenor

Anbefalte innlegg

Da jeg skulle på nett på lørdag formiddag, så var linja delvis nede(opp og ned). Tok en telefon til telenor som faktisk tok telefonen med en gang og forklarte problemet. Han kunne se at linja mi ikke var helt bra og skulle sende en melding til teknikkerne. Linjen min fungerte helt topp etter en halv time og jeg tenkte ikke noe mere angående dette og regna med at linja var fiksa. Men på mandags morgen dukket det opp en melding på telefonen min, hvor det stod at modemet mitt var deffekt og nytt modem var sendt i posten.

Helt topp syntes no jeg da :thumbup:

Er så mange som klager på Telenor her, så syntes de fortjente litt skryt også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, det er helt uten grunn at vi klager..  :no:

Uansett bra at dem begynner å hjelpe kundene, ikke bare avvise dem.. 

Uten å insinuere noe så er det merkelig mange nye tråder med telenor skryt..

7280986[/snapback]

Tja har vært kunde av dem i snart 5 år uten å ha hatt nevneverdige problemer eller nedetid. Har heller aldrig blitt avvist som du hinter til, men stort sett møtt folk som er service innstilt i andre enden. Kommer vel kanskje ann på hvordan man legger frem saken sin for kundebehandleren!

Angående skryt så er vel det bare på sin plass, når man føler at de har fortjent dette. Og jeg kan forsikre deg at jeg ikke jobber der!

Lenke til kommentar

Battone: Pass uttalelsene dine. Her på forumet er folk _VELDIG_ bastante og VELDIG flinke til å fremme sine egne problemer, samt fraråde andre ett lite filleselskap som Telenor.

Telenor er den bredbåndstilbyderen som har minst nedetid/ventetid på privatsiden og de aller færreste har nevneverdige problemer med Telenor, samt at de faktisk yter kundesupport (Noe NGT, Ventelo o.l. ikke gjør!)

Folk klager på Telenor fordi de er dyre og fordi de er trege pr. krone. Enkelt og greit. Live with it!

Lenke til kommentar
Battone: Pass uttalelsene dine. Her på forumet er folk _VELDIG_ bastante og VELDIG flinke til å fremme sine egne problemer, samt fraråde andre ett lite filleselskap som Telenor.

Telenor er den bredbåndstilbyderen som har minst nedetid/ventetid på privatsiden og de aller færreste har nevneverdige problemer med Telenor, samt at de faktisk yter kundesupport (Noe NGT, Ventelo o.l. ikke gjør!)

Folk klager på Telenor fordi de er dyre og fordi de er trege pr. krone. Enkelt og greit. Live with it!

7281025[/snapback]

Jeg er enig med deg at de er dyrere enn en del andre leverandører....men de lover ikke gull og grønne skoger angående opp/nedlastning som diverse andre gjør... som de ikke kan holde...grunnet linjelengde osv. Jeg foretrekker stabil linje med moderat opp/nedlastning enn super sprek linje som aldrig er oppe.

Men uansett så skal jeg ikke starte en nok en diskusjon om hvem isp som er best. Men satte pris på å få nytt modem uten kostnad...og om modemet mitt er deffekt som det stod...er jo rart...da jeg bruker dette modemet nå...hehe

Endret av 02tom
Lenke til kommentar

Hmm, oysfaerg.. Den generelle klagen er dårlig linje og høy pris, men det finnes en god del mennesker som har grunn til å klage, SOM HELE NORD-NORGE..

Jeg er enig i at de andre selskapene har sine svin på skogen, ja tru meg, jeg vet. Men Telenor stiller seg i en særklasse når de bruker sitt monopol og sine lobbyister for å hindre en hurtigere utbygging av noe som i dag er mer essensielt enn telefonen..

Veldig få ting her i verden ville fått meg gladere enn at telenor tar sine kunder på alvor og viser den respekt dem fortjener.

Og du må presisere mer hvilken uttalelse jeg må passe meg for, at jeg finner det merkelig at det i en periode kommer en god del telenor skrytetråder eller at jeg kritiserer Telenor.. Kanskje du burde ta en titt på tråden i signaturen min..

Hva med istedenfor å lage masse "vi skryter av telenor tråder", så lag en og steng alle andre, er vel det som blir gjort generelt på forumet om tråder med samme emne dukker flere ganger opp..

Men hva vet vel jeg.. :roll:

Lenke til kommentar

Ikke bli usaklig nå da. De aller fleste som klager på Telenor har noe spesifikt dem klager på, og som jeg i tråden i siggen, så trenger man hjelp, eller høre om flere har samme problemet slik at man kan stå sterkere i en eventuell henvendelse til Telenor. Er egentlig veldig sjelden, eller aldri jeg har sett en tråd som det ikke har vært grunnlag for å starte når det gjelder problemer med Telenor..

Men som sagt, hva vet vel jeg, jeg er bare en vanlig bruker av forumet..

Lenke til kommentar

Jeg missliker telenor ikke bare pga. prisene, men fordi min erfaring er altfor mye nedetid. For eksempel er min gamle mor og far uten internett i disse dager, dette har pågått i snart 2 uker. Da jeg ringte telenor på fredag fikk jeg beskjed om at feilen var under utbedring og at det trolig ble ferdig til onsdag, men det å sende ut en beskjed til kundene sine om dette går ikke.

I løpet av en 5 års periode har jeg vært vitne til nedetid 3 ganger, riktignok ikke veldig mye, men blir irritert når denne nedetiden alltid er fra 2-4 uker. Med Chello har jeg vært plaget av nedetid en gang, dette var pga. ett lynnedslag og varte litt i underkant av 24 timer.

Telenor er heller sjeldent gode med kundebehandlingen etter min mening. De 2 andre gangene har jeg fått beskjeden om å ringe til tele2 for å høre med de siden det er de som eier linja. Som kunde mener jeg at dette er dårlig kundebehandling, en kunde skal kun ha en part å forholde seg til, altså telenor, og ikke alle avtalepartnerene dems samtidig.

Lenke til kommentar

Har opplevd verre ting på forumet enn litt selvskryt, men hovedpoenget kom ikke der, men senere.. Hvorfor skal disse skryte trådene behandles anderledes enn andre av moderatorene?!

Hvorfor ikke bare lage en stor "Vi skryter av Telenor" tråd, så kan alle som vil komme med skryt og vi andre kan holde oss unna.. Dette er 1. positiv telenor tråd jeg svarer i, men har sett flere. Det går en grense hos meg som hos de fleste som har opplevd "fine" ting med Telenor..

Lenke til kommentar

Battone:

Som sagt - Hvis vi skal gjøre noe så drastisk må vi gre alle over en kam.

En klage/sytetråd hvor du får herje fritt og en skrytetråd for de som er fornøyde...

Men da skal jeg personlig sørge for at enhver person som klager utenfor den tråden aldri gjør det mer, f.eks med fjerning av signaturer *hint hint*

Lenke til kommentar

Slenger meg på her og skryter litt av Telenor!

Hatt ADSL fra dem i over 3 år nå og jeg har hatt totalt 3 dager med nedetid, men 2 av dagene var min feil pga. modemet gikk i lynet (så kan vel egentlig ikke kalle det nedetid? :p) og den siste dagen så gikk en stor server fra Telenor ned i hele distriktet.

For min del er de gode på pris også, ingenting å klage over. :D

Lenke til kommentar

Jeg tror folk lett glemmer at Telenor er den suverent største leverandøren på markedet og da er det bare logisk at de er de som har suverent flest missfornøyde kunder...

Folk har en tendens til å se på antall missfornøyde kunder. Når det eneste riktige er å se på prosentvis missfornøyde kunder.

Endret av Amriden
Lenke til kommentar

Du har både rett og galt i dette, Amriden..

Store bedrifter som bygger sin virksomhet opp ved hjelp av en kalkyle på en viss prosent misfornøyde kunder, de vet akkurat hvor smertegrensen går er forkastelig.

La oss si at en bedrift på størrelse med Telenor har 10% misfornøyde kunder, er usikker på hvor mange kunder de har i Norge men det er over 1 mill..

Har du så 10% misfornøyde kunder så er det snakk om en hel landsdel, da er det snakk om at du driter i kundene dine..

Til sammenligning en bedrift med 100k kunder, med samme prosent så snakker vi om en liten by, og det er stor forskjell. En by kan ha problemer, men en landsdel er helt feil.. Er selvsagt forenklet forklart, men i det store og det hele trur jeg at du forstår tankegangen..

Lenke til kommentar
Du har både rett og galt i dette, Amriden..

Store bedrifter som bygger sin virksomhet opp ved hjelp av en kalkyle på en viss prosent misfornøyde kunder, de vet akkurat hvor smertegrensen går er forkastelig.

La oss si at en bedrift på størrelse med Telenor har 10% misfornøyde kunder, er usikker på hvor mange kunder de har i Norge men det er over 1 mill..

Har du så 10% misfornøyde kunder så er det snakk om en hel landsdel, da er det snakk om at du driter i kundene dine..

Til sammenligning en bedrift med 100k kunder, med samme prosent så snakker vi om en liten by, og det er stor forskjell.  En by kan ha problemer, men en landsdel er helt feil.. Er selvsagt forenklet forklart, men i det store og det hele trur jeg at du forstår tankegangen..

7281950[/snapback]

Om du virkelig tror at Telenor kalkulerer med en viss prosent misfornøyde kunder, så tror jeg du er litt for anti-Telenor enn det først ser ut som. Selvfølgelig har Telenor som mål å ha 100% fornøyde kunder, men det er noe alle vet ikke er mulig. Men, de gjør jo hele tiden sitt beste for å få fornøyde kunder, og ligger så nære 100% som mulig.

La oss bytte ut disse 10% med f.eks. 0.0001%. Er det fortsatt en hel landsdel? Du kan jo ikke bare ta et tall ut av løse luften sånn.

Kampanjen din mot Telenor tar jo helt overhånd her.

Lenke til kommentar

Jeg hadde telenor i ca 5 år og hadde ikke problemer i det hele tatt og var veldig fornøyd også bytta jeg over til ngt og har bare hatt trøbbel(nedetid,treg linje,ustabilitet) siden det og det er ca 1,5 år siden jeg bytta og så jeg begynner og bli lei og snuser litt på telenor igjen..med telenor får jeg det jeg betaler for hvertfall selv om det er litt mer pr mnd.jeg gir telenor thumbs up jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...