MysticoN Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 World PVP er sikkert morsomt, men når det er så vanskelig som det faktisk er. Jeg mener, du må ta hensyn til: -Minst to fulle raid grupper (kommer ann på hvor man skal raide) -At det er 60 tier 3 med TuB og crusader. -Civillian og andre NPCer. Osv. 7283788[/snapback] vist du leste den posten på us servern så hadde de alt fra low lvl raids til lvl 60 raids mot stor byer. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 Blizzard burde gjøre noen steg for world pvp, noen gjennomtenkte steg! Ikke dette drittet de ga oss sist, epl og silithus?! Faen til noe vrøvl, misslykket. Eneste world pvp schizzlet på min server nå (lb) er fixed fights i arenaen, og det holder ikke med bare det. Var en guild før, eller, var GM der xD Jeg arrangerte "guild raids", på søndager. Vi var vell rundt 40stk lvl 20-60, så raida vi barrens eller stonetalon, det var gøy. Seff var DK present, men.. heh, jeg har rundt 50av de nå, og skal ha flere. DK bryr meg midt i. Prøvde å foreslo world pvp i min current guild, ble ikke så godt motatt. "Let's go early to bwl ROFLOL! and gank hordies". 7285179[/snapback] tror ikke blizzard er intrisert i å gjøre så mye for world pvp.. det er så fint lite som skal til får at det skal bli 10 ganger så bra. fjerne dk, gi named mob i stor byer/små byer +honor. jeg tror ikke at blizzard liker å ha så VELDIG mange players i ei zone samtidig. servers har gådt ned før ved store city raids. Lenke til kommentar
zbegra Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 (endret) World PVP er sikkert morsomt, men når det er så vanskelig som det faktisk er. Jeg mener, du må ta hensyn til: -Minst to fulle raid grupper (kommer ann på hvor man skal raide) -At det er 60 tier 3 med TuB og crusader. -Civillian og andre NPCer. Osv. 7283788[/snapback] pfft. hvis jeg kunne ha det moro i orgrimmar på level 15-35 så trenger man ikke bare 60s og tier 3 for å ha det gøy. Slutt å være så loot/honor/e-peen orientert. Når alt kommer til alt handler spill om å ha det gøy. Meningsløs ganking av spillere du vet om/hater er gøy, spesielt om du tar dem på senga i deres egen by Dessuten blir Civilians fjernet i neste patch.. Synes dette er supert, at de endelig putter "War" tilbake i Warcraft. jeg kjenner flere som startet å spille World of Warcraft nettopp pga disse raidene som pågikk i mellom horde og alliance, det var rett og slett kun hensynsløs pvp uten rewards i tankene. Dette er noe kun old-school spillere har vært del av dog, fordi gleden forsvant raskt da Blizzard innførte Civilians. Jeg vet det er mange som savner det og det eneste som stopper dem fra å buse inn i OG er DKs. Gleder meg jeg tror ikke at blizzard liker å ha så VELDIG mange players i ei zone samtidig. servers har gådt ned før ved store city raids. 7287261[/snapback] Tror serverne takler mer folk på en plass nå enn ved Release. Både software og hardware har gått gjennom brukbare oppgraderinger siden den gang. Så lenge det ikke blir snakk 2-3-400 personer skal det nok gå bra. Endret 15. november 2006 av zbegra Lenke til kommentar
knux Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Dette er noe kun old-school spillere har vært del av dog, fordi gleden forsvant raskt da Blizzard innførte Civilians. Jeg vet det er mange som savner det og det eneste som stopper dem fra å buse inn i OG er DKs. Stemmer det, men hvordan blir det nå da? Civilians kan man ikke angripe, eller? Hvis det blir slik, så tipper jeg dem kaller 5-6 vakter bare for en person eller noe sånt, og spammer "Guards help me" hele tiden -.- Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 World PVP er sikkert morsomt, men når det er så vanskelig som det faktisk er. Jeg mener, du må ta hensyn til: -Minst to fulle raid grupper (kommer ann på hvor man skal raide) -At det er 60 tier 3 med TuB og crusader. -Civillian og andre NPCer. Osv. 7283788[/snapback] Åja man må ha 60 folk med untamed blade? Skjønte fint lite av de hensynene du mente han måtte ta. Det er jo ikke så komplisert at det gjør noe heller. Men moro er det og lykke til med prosjektet! 7284017[/snapback] Jeg mener at man må ta hensyn til at horde (hvis du er alliance) kan ha det, og dermed bør du også ha litt 60's Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Kunne ønske de lagde en server uten DK's, bgs. Og la inn honor for å drepe key personer i WoW igjen. (De første til r14 i verden drepte darnasuss bossene sånn 10 ganger om dagen mens de hadde tagget bossen mens andre drepte den ) 7283221[/snapback] Fikk du så mye honor for world bossene? Husker vi fikk rundt 1000 honor hver for å knerte the head hamburger i Thunder Bluff med 20-30 folk elns... Fikk de altså 20-30k honor per kill? Første rank 14 på min server var en Nelf Hunter som spilte 25/7. Først i Southshore zerginga, han lå langt foran alle andre i rank. Også resten av rankinga nærmest solo i AV. En skikkelig oddball, alt han gjorde egentlig var å stå i shadowmeld og plante en aimedshot og stjal kills, hele tia. Lenke til kommentar
zbegra Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Dette er noe kun old-school spillere har vært del av dog, fordi gleden forsvant raskt da Blizzard innførte Civilians. Jeg vet det er mange som savner det og det eneste som stopper dem fra å buse inn i OG er DKs. Stemmer det, men hvordan blir det nå da? Civilians kan man ikke angripe, eller? Hvis det blir slik, så tipper jeg dem kaller 5-6 vakter bare for en person eller noe sånt, og spammer "Guards help me" hele tiden -.- 7287873[/snapback] Det blir akkurat som i gamle dager, quest givers kan drepes men ja de tilkaller vakter når du angriper dem Lenke til kommentar
Djengo^^ Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 jeg har vært med på noen flotte World-PvP slag, er skitmoro hvis du har en god PC som ikke lagger. Helt til serveren går ned pga overbelastning Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Om noen vil satse på å starte en slik guild på en EU-server, vil jeg mer enn gjerne migrere over 60'en min. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Jeg og 2-3 venner er litt halv- interessert. Synd de forkasta ideen om å spille på TVC for da hadde vi sluppet å migrere. Jeg syns egentlig et sånt guild gjør seg best på RP- server, men samtidig så VIL det da bli mye bryting av de henholdsvise reglene. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 15. november 2006 Forfatter Del Skrevet 15. november 2006 Jeg og 2-3 venner er litt halv- interessert. Synd de forkasta ideen om å spille på TVC for da hadde vi sluppet å migrere.Jeg syns egentlig et sånt guild gjør seg best på RP- server, men samtidig så VIL det da bli mye bryting av de henholdsvise reglene. 7291242[/snapback] ja kanskje enig i det.. men tror også at en slik guild kan ødelegge en rp server vist den blir stor nokk.. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 15. november 2006 Forfatter Del Skrevet 15. november 2006 hmm.. flyttet..?! vil ikke denne posten passe bedre i wow forumet da? dette er no ikke en en guild som er på jakt etter flere members enda, men heller en "info" post for å til alle som spiller wow. både de som er på jakt etter en ny guild og ikke er på jakt etter en guild.. tror nokk at å flytte denne posten vil ta livet av denne posten:/ Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 WoW-forumet er beste stedet å han den, ser ingen begrunnelse for hvorfor den ble flyttet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå