Gå til innhold

ren WORLD PVP guild. noen som er intrisert her?

Anbefalte innlegg

Hello alle sammen.. ikke sikker på hvor mange her som leser wow forum. kan hende dette er gammelt nytt for mange men uansett så prøver jeg meg.

Haomarush er en US server som har laget en PURE world pvp guild, og players fra over here usa har bytta server til Haomarush. de er no over 400 members, og vil tørre og påstå at de har det mer morro enn hva de fleste av oss har hatt på lenge..

vi husker vel alle gode gammle World pvp^^

Alliance har også laget en guild på samme server som har over 100 members no.

dette har mildt sakt vert en kjempe sukse på us servers. og no skal vi i europa prøve oss.

for mer info/filmer og historier om Haomarush world pvp serverene les her.

for å diskutere eller vise intresse til en eu world pvp server les her

Dette er KUN i planleggings stadiet enda, så jeg vil ikke anbefale å pakka og flytte fra dere server enda. men desto mer intresse det blir desto større blir sukse'en tror jeg :thumbup:

Atm er det en Horde guild som er under utvikling, men likt WarPath så kommer vel alliance raskt etter..

håper vi kan diskutere dette litt her også. hadde vert morro å fått litt flere norske spillere i samme guild.. må si meg litt lei av alle svenskene på min server.. hehe

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
de tjener jo ikke noe på world pvp, selv om dem er world pvp guild, så antar jeg ikke like mange fra andre side av faction er det.

dem tjener jo ikke noe gear osv. på det...

7281213[/snapback]

i 2.0.1 er det honor som gjelder, det blir slettes ikke umulig å tjene nok honor til gear ved hjelp av World PVP i 2.0.1

Det er mindre forskjell enn før for å si det sånn når det gjelder honor gain BG vs World PvP. For å vinne en BG i 2.0.1 får du 1-200 (+/-) bonus honor, noe som tilsvarer 5-10 kills. Altså kjør noen city raids så kan du få brukbar honor om du finner nok folk å drepe.

Endret av zbegra
Lenke til kommentar

ja...høres ut som en kjempegod ide. Jeg bytter selvsagt ikke server av den grunn, da jeg på ingen måte gidder å fokusere på noe som helst 100%:) Men world pvp høres jo digg ut. endelig skal man kunne drepe motsatt fraksjon sin questgiver/flightmaster osv igjen. Det er sånt som "pisser-off" motsatt fraksjon og dette fører igjen til hærlig og engasjerende world-pvp:)

Lenke til kommentar
de tjener jo ikke noe på world pvp, selv om dem er world pvp guild, så antar jeg ikke like mange fra andre side av faction er det.

7281213[/snapback]

i 2.0.1 er det honor som gjelder, det blir slettes ikke umulig å tjene nok honor til gear ved hjelp av World PVP i 2.0.1

Det er mindre forskjell enn før for å si det sånn når det gjelder honor gain BG vs World PvP. For å vinne en BG i 2.0.1 får du 1-200 (+/-) bonus honor, noe som tilsvarer 5-10 kills. Altså kjør noen city raids så kan du få brukbar honor om du finner nok folk å drepe.

7281455[/snapback]

Joda, men om man angriper stormwind, så får man jo det evig fine lange 5 minutters corpse runnet i elwynn.

pga de lange corpserunnene tviler jeg på at folk gidder å angripe byer, og andre steder er det nok pent for lite folk å drepe.

Dvs å heller stille seg i bg que, vente 1 min, så møte noen allies går fortere.

Lenke til kommentar

7281213[/snapback]

7281455[/snapback]

Joda, men om man angriper stormwind, så får man jo det evig fine lange 5 minutters corpse runnet i elwynn.

pga de lange corpserunnene tviler jeg på at folk gidder å angripe byer, og andre steder er det nok pent for lite folk å drepe.

7281704[/snapback]

Er ikke tiden man bruker som er poenget. Poenget er at city raids er moro. Savner virkelig de store raida vi hadde på orgrimmar omtrent daglig de første 2 månedene før DKs ble innført :love:

Deretter kom DKs og folk fikk panikk hver gang en civilian ble drept.

100+ mennesker som bryter sammen i massiv pvp i Barrens :love: det var tider det

post-11074-1163501193_thumb.jpg

post-11074-1163501212_thumb.jpg

post-11074-1163501555_thumb.jpg

post-11074-1163501567_thumb.jpg

Endret av zbegra
Lenke til kommentar

7281213[/snapback]

7281455[/snapback]

7281704[/snapback]

Er ikke tiden man bruker som er poenget. Poenget er at city raids er moro. Savner virkelig de store raida vi hadde på orgrimmar omtrent daglig de første 2 månedene før DKs ble innført :love:

Deretter kom DKs og folk fikk panikk hver gang en civilian ble drept.

100+ mennesker som bryter sammen i massiv pvp i Barrens :love: det var tider det

7281719[/snapback]

slemme aliance ^^ kom med flere bilder vis noen har :=)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217

World PVP er sikkert morsomt, men når det er så vanskelig som det faktisk er.

Jeg mener, du må ta hensyn til:

-Minst to fulle raid grupper (kommer ann på hvor man skal raide)

-At det er 60 tier 3 med TuB og crusader.

-Civillian og andre NPCer.

Osv.

Lenke til kommentar
World PVP er sikkert morsomt, men når det er så vanskelig som det faktisk er.

Jeg mener, du må ta hensyn til:

-Minst to fulle raid grupper (kommer ann på hvor man skal raide)

-At det er 60 tier 3 med TuB og crusader.

-Civillian og andre NPCer.

Osv.

7283788[/snapback]

Åja man må ha 60 folk med untamed blade?

Skjønte fint lite av de hensynene du mente han måtte ta.

Det er jo ikke så komplisert at det gjør noe heller. Men moro er det og lykke til med prosjektet!

Lenke til kommentar
Åja man må ha 60 folk med untamed blade?

Skjønte fint lite av de hensynene du mente han måtte ta.

Tror han mente at det er dette fienden vil ha når du skal raide fks. OG.

7284419[/snapback]

Men det vil jo bare gjøre det mer interresant. :)

Og de bildene... Ser dritmorro ut!

Lenke til kommentar

Blizzard burde gjøre noen steg for world pvp, noen gjennomtenkte steg! Ikke dette drittet de ga oss sist, epl og silithus?! Faen til noe vrøvl, misslykket.

Eneste world pvp schizzlet på min server nå (lb) er fixed fights i arenaen, og det holder ikke med bare det.

Var en guild før, eller, var GM der xD Jeg arrangerte "guild raids", på søndager. Vi var vell rundt 40stk lvl 20-60, så raida vi barrens eller stonetalon, det var gøy. Seff var DK present, men.. heh, jeg har rundt 50av de nå, og skal ha flere. DK bryr meg midt i.

Prøvde å foreslo world pvp i min current guild, ble ikke så godt motatt.

"Let's go early to bwl ROFLOL! and gank hordies".

Lenke til kommentar

7281213[/snapback]

7281455[/snapback]

må ofre litt får å vinne litt vettu.. vi vet vel alle at det aldri kommer til skje noe vist vi ikke satser litt. og når det gjelder å tjene eller ikke tjene noe på det. Dis honor forsvinner snart, vi vil få honor av å drepe horde/alliance selv om det ikke er bg.. og er vel lite som kan glede meg mer enn å drepe alt i alliance ah eller til og med ta over en heil by :dribble:

det er tross alt dette som er warcraft

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...